V
"vieras"
Vieras
Rahaa vaihdetaan nykyisin harvoissa paikoissa. Jos pienemmän rahan tarvetta niin ostaa vaikka jonkun 50 sentin tikkarin vai mitä ne nyt maksaa ja saa sitten pienempää rahaa takaisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27185672:kyllä sellainen sääntö on olemassa, olisit ostanut vaikka purkan, niin olisit saanut kolikoita
wn halunnut kolikoita van pienempiä seteleitä. jos olisin tarvinnut kolikoitaolisin rahani tunkenut siihen automaattiin.
Lapsilleni olis pitänyt pienempä rahaa antaa, mutta ei sitten. Vaihdan sit pienemmäksi koulussa, kyllä koulun keittiöllä saa vaihdettua =) jos ei muuten onnistu nin maksan kahvini sillä =)
Entäpä jos olisit hakenut automaatilta 20 setelin? Yleensä automaatteja on ärrän läheisyydessä.
Entäpä jos olisit hakenut automaatilta 20 setelin? Yleensä automaatteja on ärrän läheisyydessä.
Mulle kerran Ärrällä varmaan 10 vuotta sitten sanottiin kun yritin vaihtaa rahaa, että tää ei oo mikään pankki, se on tuossa kulman takana. Asia ok, en oo sen jälkeen yrittänyt. Enpä juuri koskaan nykyään kuljeta käteistä mukana niin ei oo tuota ongelmaa.
tarvitsin rahaa muuhunkin ja mitä järkeä on nosta automaatista vaika 2-3 kerta peräkkäin sen 20e, ku JOKAINEN nosto kuitenkin maksaa. nistä nostoista ne palvelumaksut tulevat, joka automaatikerta, vaikka kattois van saldon maksaa.
se yksi 20e olis riittänyt. nostin automatista 100e, sile en voi mitään että se antoi mule 50 e seteleinä sen. joskus olen saanut vain 20e seteleitä . se oliskin hyvä kun vois nostotilanteessa valita haluaako 50e seteleitä vai 20e seteleitä.
sanoinko niin?
kysyin van että onko sellainen sääntö olemassa. Kaupoissa en ole kyseisen ongelmaan törmännyt. ja nostin 100e automaatista, ikävä on etei voinut valita antaako automaatti se viiskymppisinä tai kakskymppisinä. Usein olen saanut koko summan 20eseteleinäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Työntekijä;27187447:Automaatilta nostaminen ei maksa mitään, paitsi veronmaksajille jos soskun rahoja joku nostaa.
Juuri ton takia mä nostan 100e niin et ensin 60e ja sit 40e.
siksi kun jokainen nosto automaatila maksaa, ei nitä palvelumaksuja muten tulisi. ainkin osuspankila on näin ( Tä ei koske alle 25 vuotiaita) myös visa elektron-kortin käyttö maksaa 1e/ kk