Onko pyykeille tms. jotain haittaa jos koneeseen laittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin sitä just että onko haittaa jos se huuhteluaine on siellä pesuvedessä?

No silloin sinä et käytä huuhteluainetta. Se peseytyy pois.

Ei se pesuaine erittele, että perunamuusi pitää poistua, mutta huuhteluaine jäädä...

Joo mutta siis alkuviestistäkin pitäisi jo ilmetä että HALUAN SITÄ HUUHTELUAINETTA SEN TUOKSUN TAKIA!! EN MINKÄÄN MUUN! Niin onko haittaa jos se huuhteluaine on pesuvedessä? Ihan vitun sama meneekö se hukkaan tms. kunhan se tuoksu jää. asia ymmärretty?

huuhteluaine ei le kovin luonoystävällistä.
Huuhteluaineena voi käyttää etikkaa ( ei jää puhtaaseen pyykkiin etikanhajua) tai kun kuivattaa rummussa vaatteet ei tarvitse edes huuhteluainetta, eikä silitystä

mä käytän pesuaineenakin tuoksutonta vaan siksi, että mun nenään ainakin KAIKKI tuoksuvat pyykinpesuaineet ovat liian voimakkaita.
moneti haistaa jo metrian päähän ku ihmiset on hulauttaneet liikaapesuainetta tai huuuhteluainetta, joskus oikeen bussissa tule paha olo

Olen pohtinut näitä keskustelupalstoja jonkinverran että ovat viimeaikoina menneet aika ilkeiksi. Puhutaan kun pikkulapsille ja raivotaan ja huudetaa. Tässäkin kyse huuhteluaineesta?!? Luulin että tämä on tullut ihan lähiaikoina tämä huono käytös mutta onhan tämäkin jo melkein kymmenen vuotta vanha. Valmistajien ja harrastajien sivuilta löytyy tieto usein ilman verenpaineen nousua asiasta kun asiasta. Otetaan rauhassa.

Yhteistyössä