Onko puolisosi pettänyt sinua kotonasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruu

Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen et oletko saanut tietää että onko puolisosi pettänyt sinua kotonanne/sängyssänne, jopa niin että itse olet kotona samaan aikaan ollut(sammuneena,oli tos toises ketjus tällaista)?
Mulle näin on nimittäin käynyt,tai no,en itse kyl kotona ollut silloin mutta meidän sängys kuiteskin=O

ei ole, tosin ei asuta kimpas vaan molemmat omissa, lasten isästä oon eronnu ja sillä ei ollu tapana pettää kotona eikä muuallakaan. Mut ap, mites tuossa noin kävi? miten pystyit jatkaa suhdetta?

olin illan vietos kavereiden kaa ja ukko omien kaa,mä jäin kaverini luo yöksi ja mies sano kotiin menevänsä,niin menikin muttei yksin=/tunsin sen naisen pintapuolisesti ja se mut,kuulemma molemmat iha kaatokännis mut eipä se selitys auttanut ja se suhde kaatu siihen,en ois pystyny jatkamaan..tästä jo muutama vuosi.

Tunnen moniakin tapauksia missä mies pettää minkä kerkee, ja laps syntyny parisuhteeseen, nainen tietää näistä ja aina antaa anteeks... (??????) En ymmärrä, onko niin epätoivonen eikä itteensä sen vertaa kunnioita kun antaa vaan anteeks tollaselle.. Huhhuh.

mun kaverille kävi noin, oli siis itse sammuneena, enkä ymmärrä miten hän voi jatkaa suhdetta niinku ei mitään :( mä en ikinä, hetkeksikään voisi tuollaista unohtaa, saati antaa anteeksi :(

Mä oon valitettavasti ollut se osapuoli jonka kanssa on petetty toisen naisen sängyssä, mulla ei siis ollut tietoa tästä naisesta, ihan sinkuksi miestä luulin ja jo jonkin aikaa oltiin tapailtu. Oli kyllä huolella pistänyt naisen KAIKKI tavarat piiloon (missä lie nainen oli). Jossain vaiheessa sitten paljastui että on avoliitossa ollut jo pitkään!! :(

Yhteistyössä