M
miehenionsika
Vieras
Eli mies on kuin sika. Syö olohuoneessa tai makkarissa kuin sika. Ei suostu syömään keittiössä. Lakatan aina ruoassa tai olohuoneen matto ja sohva. Lisäksi ne astiat jää siihen lattialle. Viikonloppuna mies joi kotona ja kun aamulla heräsin pojan kanssa oli tämä ottamassa puolikasta kaljaa pöydältä mikä miehellä oli siihen taas jäänyt. Huh jos en olisi lapsen kanssa herännyt niin tämä olisi sen huitassut varmasti naamaansa! Mies ei sanonut mitään kun hänelle asiasta mainitsin.
Minulla on yksi lapsi, mutta pojan syntymästä asti olo on kuin omistan kaksi.
Ja voi miten olen miehelle asiasta maininnut, mutta on niin raskasta töissä ettei jaksa kotona enää tehdä mitään.
Itsekin töissä käyvänä voin sanoa että raskasta on minullakin työn lisäksi hoitaa koti ja "2" lasta. Sitten kun mies vielä puhunut asuntolainasta ja muuttamista omakotitaloon kun se oikea osuu kohdalle niin HUHHUH! Pelottaa jo koko ajatus miten sitten tulee käymään.
Joudun imuroimaan nyt ainakin sen 3-4 krt viikossa kun miehen possustamat ruoat on lattioilla, lampsii kengissä sisällä, kaivelee kaikki napanöyhtät ja varvasväli nöyhtät lattialle yms yms yms.
Tässä se nähdään miten hyvin arvostetaan siisteyttä. Tuntuu etten jaksa yhtään enää tuota sikaa.
Onko tarpeeksi hyvä syy eroon?
Minulla on yksi lapsi, mutta pojan syntymästä asti olo on kuin omistan kaksi.
Ja voi miten olen miehelle asiasta maininnut, mutta on niin raskasta töissä ettei jaksa kotona enää tehdä mitään.
Itsekin töissä käyvänä voin sanoa että raskasta on minullakin työn lisäksi hoitaa koti ja "2" lasta. Sitten kun mies vielä puhunut asuntolainasta ja muuttamista omakotitaloon kun se oikea osuu kohdalle niin HUHHUH! Pelottaa jo koko ajatus miten sitten tulee käymään.
Joudun imuroimaan nyt ainakin sen 3-4 krt viikossa kun miehen possustamat ruoat on lattioilla, lampsii kengissä sisällä, kaivelee kaikki napanöyhtät ja varvasväli nöyhtät lattialle yms yms yms.
Tässä se nähdään miten hyvin arvostetaan siisteyttä. Tuntuu etten jaksa yhtään enää tuota sikaa.
Onko tarpeeksi hyvä syy eroon?