Eroon saamattomuudesta ja hitaudesta, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiastettu vilmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiastettu vilmi

Vieras
Eli olen toimissani äärettömän hidas ja saamaton. Reaktiokykyni on heikentynyt. Nään esim että lapsi on vaaran paikassa, mutta minulla menee hetki ennen kuin kykenen toimimaan :( En koe olevani masentunut tjtn...

Kotihoidontuella olen. 3 lasta ja ihan tavallista elämää vietämme. Hyvin rutinoitunutta. Mulla menee pasmat täysin sekaisin kun poikkeamme rutiineista. Koti on KAAOS. Yritän pitää siisteyttä yllä, mutta tuntuu niin turhauttavalta, kun kaikki pitää tehdä itse... Kukaan ei auta. Ei mies eikä isommat lapset, vaikka huutaisin kuinka.

Työelämässä ollessani tein samat hommat tuntiin, nyt menee viikko. Auttakaa miten tästä pääsee yli, eroon. Miks mä oon niin hidas ja saamaton:(

Mulla on taas menny niin päin että kun menin töihin niin en saa mitään aikaseks kotona... :ashamed: Silloin kun olin vielä kotona niin ei ollu mitään ongelmaa kotitöissä.

Mulla on niin, että jos mulla on viikko aikaa tehdä jotakin pientä en saa sitä aikaiseksi tehdä, mutta kun siivoan koko talon, kaapeista lähtien, organisoin ja teen joka päivä paljon ja mitä enemmän teen, sen enemmän saan aikaiseksi ja otan siihen vielä ylimääräisiäkin hommia.

Eli olen toimissani äärettömän hidas ja saamaton. Reaktiokykyni on heikentynyt. Nään esim että lapsi on vaaran paikassa, mutta minulla menee hetki ennen kuin kykenen toimimaan :( En koe olevani masentunut tjtn...

Kotihoidontuella olen. 3 lasta ja ihan tavallista elämää vietämme. Hyvin rutinoitunutta. Mulla menee pasmat täysin sekaisin kun poikkeamme rutiineista. Koti on KAAOS. Yritän pitää siisteyttä yllä, mutta tuntuu niin turhauttavalta, kun kaikki pitää tehdä itse... Kukaan ei auta. Ei mies eikä isommat lapset, vaikka huutaisin kuinka.

Työelämässä ollessani tein samat hommat tuntiin, nyt menee viikko. Auttakaa miten tästä pääsee yli, eroon. Miks mä oon niin hidas ja saamaton:(

Oletko käynyt nimenomaan tuon asian takia lääkärissä? Ei se ole normaalia, että tuon ikäiseltä reaktiokyky heikkenee niin että sen selvästi huomaa:O Jos olet kroonisen väsynyt, niin se kyllä selittää aloitekyvyttömyyttä ja hitautta.

Yhteistyössä