Onko pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pälli";26460473]Nyt sä sit kannat vaimollesi jonku taudin. Ei varmaan ole ensimmäinen kerta kun tuo nainen on joltain ottanut suihin kun oli niin helppo sinunkin kohdalla.[/QUOTE]

Helppo, millainen on helppo nainen? Onko pahempi olla helppo nainen kuin helppo mies? Ap antoi helposti periksi, olis vaan kieltäytynyt. Onhan tuokin jo pettämistä jos kerran vaimo ei hyväksy. En hyväksyisi minäkään.

[QUOTE="ap";26460406]öö, väitän että harva mies olis sanonut ei kun tilanne oli jo päällä. Kaunis pimu ottaa suihin jo kun sulla on stondis valmiina... Se olis eri jos olis aktiivisesti hakenut tota tilannetta. Jos olis ollut semmonen meno, niin varmasti olisin sen yöllä jo saanut puuhiin houkuteltua.[/QUOTE]

Jaa, no ei se sit mitään, jos et kerran "aktiivisesti hakenut" suihinottoa. Tuli ihan pyytämättä.

[QUOTE="Leiska";26460750]Heh heh. Joskus polttareissa oltiin hommattu juhlakalun juhlakalulle maksullinen nainen. Tehtiin siis niin, että oltiin sovittu, että kyseinen mimmi mukamas isketään baarista mukaan mökille ja sitten se lopulta iskee sen juhlakalun. Noo maksullinen nainen kun oli ja aika paljon joi, niin useempikin meistä pani sitä mutta juhlakalu oli sitten niin veke että ei ollut kuviossa mukana.

Aamupäivällä sitten sanoin, että siihen sopimukseen kuului senkin tyypin hoitelu. No se kävi ottamassa suihin juhlakalulta. Ei se hanttiin pistänyt :)

Hauskaa tossa on se, että kaveri ei koskaan saanu tietää että kyseessä oli huora. Eikä se saanut myöskään tietää että 3 äijää oli sitä illalla pannu. Sille jäi semmonen mielikuva, että mimmi vaan lähti mukaan ja sitten aamupäivällä tuli ottaa siltä suihin. Kaveri vaan sano, että "oli elämäni paras suihinotto".

Heh, tota on kavereiden kanssa aina naureskeltu ja vitsailtu, muttei koskaan kerrottu totuutta :)[/QUOTE]

Harvinaisen tyhmä kaveriporukka taitaa olla...

[QUOTE="Vieras";26460965]Helppo, millainen on helppo nainen? Onko pahempi olla helppo nainen kuin helppo mies? Ap antoi helposti periksi, olis vaan kieltäytynyt. Onhan tuokin jo pettämistä jos kerran vaimo ei hyväksy. En hyväksyisi minäkään.[/QUOTE]

Tarkoitin, että saattaa tautia kantaa koska noin "oma-aloitteisesti" tuohonkin lähti ja on siis itsevarma, että varmaan on muitakin satunnaisia seksikumppaneita ollut. Saattaahan tautia toki kantaa nekin joilla harvempi kumppani, mutta suurempi todennäköisyys niillä joilla useampia. Nainen myös ei yhtään miettinyt ilmeisesti mitään kondomejakaan että ei varmaan oo ennenkään käyttänyt.

[QUOTE="Vieras";26460965]Helppo, millainen on helppo nainen? Onko pahempi olla helppo nainen kuin helppo mies? Ap antoi helposti periksi, olis vaan kieltäytynyt. Onhan tuokin jo pettämistä jos kerran vaimo ei hyväksy. En hyväksyisi minäkään.[/QUOTE]

Helppoja miehiä ei olekaan. Helpon naisen vastine on ns. helppo nakki! :attn:

no eihän se tietenkään ole pettämistä jos sulla krapulan takia oli jo seisokki ja olisti muutenkin vetänyt kuivat, ja kerran se kanttura jo siinä vieressä valmiiksi oli "pienen pelin" jälkeen.... miten se nyt tuossa vaiheessa pettämistä olis?!?!?

eri asia jos sulla ei olis seisonu ja se kanttura olis ite imeny sut pystyyn ja tullu sen jälkeen vasta sun viereen se olis ollu je pettämistä.....

:vampire:

Mun mielestä tommosen asian takia on ihan turha lähteä vaimon mieltä pahoittamaan. Tapahtunut mikä tapahtunut, ei siitä enää saa kuin toiselle pahan mielen ja ehkä itselle puhtaamman omantunnon jos kertoo. Paha mieli saattaa rikkoa koko liiton ja huono omatunto on vaan hyvästä ap:lle ;-) itse en välttämättä haluaisi mieheltäni mitään tommosta säälittävää avautumista ja anteeksianeluja.

Mun mielestä tommosen asian takia on ihan turha lähteä vaimon mieltä pahoittamaan. Tapahtunut mikä tapahtunut, ei siitä enää saa kuin toiselle pahan mielen ja ehkä itselle puhtaamman omantunnon jos kertoo. Paha mieli saattaa rikkoa koko liiton ja huono omatunto on vaan hyvästä ap:lle ;-) itse en välttämättä haluaisi mieheltäni mitään tommosta säälittävää avautumista ja anteeksianeluja.

Huoh vaikka sä et itse halua mitään avautumista niin ap:n vaimo saattaa olla ihan eri mieltä..

Kyllä, liitto voi kaatua siihen. Mutta onko silti oikein olla kertomatta?
Eli koko asiaa ei tapahtunut kun siitä vaan ei kerro?

ei kai kukaan ole sanonut ettei sitä tapahtunut? Itse en kertoisi, en pidä tota niin isona pettämisenä kuin jotain seksi- tai rinnakkaissuhdetta enkä haluaisi välttämättä moisesta pikkuhairahduksesta kuulla puolisoltakaan

[QUOTE="vieras";26460523]Hmm... mitenkäs se yleensä on niin, että jos nainen on mennyt tekemään ns. kännipanon, sanotaan, että parempi kärsiä yksin ja ei kaatunutta maitoa kannata itkeä ja niin pois päin. Missäs ne kommentit on nyt?[/QUOTE]

Samaa mietin minäkin.. Aika monelle nainen on täältä ohjeen saanu olla hys hiljaa, mitä sitä mieltä pahoittamaan jos kerran siihen yhteen kertaan jäi jne.. Mut auta armias kun nyt tulikin MIES kertomaan niin munat pois ja sillä siisti..

Samaa mietin minäkin.. Aika monelle nainen on täältä ohjeen saanu olla hys hiljaa, mitä sitä mieltä pahoittamaan jos kerran siihen yhteen kertaan jäi jne.. Mut auta armias kun nyt tulikin MIES kertomaan niin munat pois ja sillä siisti..

ja vielä saadaan jollain tavalla mies syylliseksi naisen kännipanoon. "jos miehes pitäis hyvänä niin ei tartteis vieraisiin mennä"

Totuushan on että himot ne on hiirelläkin ja tilaisuus tekee varkaan. Taitaa olla vain onnellinen yhteensattuma, että tälle palstalle kertyy kaikki siipiä vaille enkelit ja niiden puolisot joiden elämä on pelkkää onnea ja ruusuilla tanssia

Ap, sinä tiedät itse paremmin suhteesi rajat, kuin kukaan palstalaisista. Jos vaimosi olisi nuoltavana, olisiko se pettämistä?

Sen verran voin kuitenkin sanoa, että ihan vapaaehtoisesti olet harrastanut seksiä jonkun muun kuin vaimosi kanssa.

on pettämistä (minusta ainakin ihan sama onko kyseessä suuseksi vai yhdyntä). Fiksuna miehenä olisit lähtenyt muualle nukkumaan kun naikkonen tuli sun viereen.

Kerrot vaimolle ja hän päättää haluaako jatkaa. Voisin harkita tuollaisen pettämisen jälkeen yhdessäoloa jos mies kertoisi asista minulle heti eikä salailisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;26460838:
Ainakaan itse en vaimona haluaisi tietää, jos mies mokaisi yhden kerran. .
Mä taas vaimona ehdottomasti haluaisin tietää. Minusta se olisi törkeää nöyryyttämistä miehen puolelta jatkaa suhdetta mun kanssani tuollaisen tapahtuman jälkeen siitä kertomatta.