Onko pettämistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

.vieras.

Vieras
Oon parisuhteessa ja mun mielestä raja pettämiseen menee suulle suutelussa. No perjantaina baarissa olin tyttöporukalla ja joku ihan mukava mies piti siinä seuraa. Istuttiin lähekkäin ja yhtäkkiä tää mies alkaa imutella mun korvaa (yök:) Tuo oli siis seurausta siitä että käänsin pään pois kun yritti suudella suulle.

No olin jotenkin niin äimänä etten osannu lopettaa tai lähteä pois, ja kyllähän se korvan imuttelu hyvältä tuntui mut joo.... en ole miehelle viittiny mitään sanoa koska ei oo tullu mieleenkään että joku oikeasti alkais imeä korvaa baarissa.

kyllä kuuluu rituaaleihin kotona mut tosiaan pitänee listata pettämisasioitten listalle.

[QUOTE="ååååå";29308758]Siis mikä on pettämistä? Sinäkö petät jos joku imuuttelee sinun korvaa?[/QUOTE]

No siis olisinhan voinu tehdä siitä hommasta nopeammin lopun enkä istua siinä imettävänä. Ja kai sitä sitten turhan lähekkäin tuli istuttua.

En kertoisi miehelle, tulee vain turhasta pahaa mieltä.

Olenko outo, sillä mun tulisi kyllä todella paha mieli, jos mieheni olisi noin läheisessä kontaktissa jonkun naisen kanssa baarissa, että toinen luulee, että on sopivaa suudella?

Tiedän kyllä, että myös mieheni pahoittaisi mielensä tuollaisesta.
Kai meillä on sitten vain oudot 'pelisäännöt' parisuhteessa.

Onko teille muille tuollainen ok?
Ymmärrän kyllä kepeän juttelemisen jne. mutta sellainen koko illan jonkun tietyn kanssa notkuminen ja lähekkäin olo ei mun mielestä sovi varatuille, ellei kyseessä ole joku vanha kaveri.

[QUOTE="aloittaja";29308767]No siis olisinhan voinu tehdä siitä hommasta nopeammin lopun enkä istua siinä imettävänä. Ja kai sitä sitten turhan lähekkäin tuli istuttua.[/QUOTE]

Miksi sen pitäisi määritellä pettämiseksi? Jos se olisi määrääritelty pettämiseksi olisitko tehnyt nopeammin lopun?

mutta milläs sen sitten selittää miehelle jos iski kuppa korvaan tai tippuri....sit kun mies imasee niin se tarttuu sen suuhun ja sit seuraavaks sinne ja sieltä taas siihen...

[QUOTE="ååååå";29308785]Miksi sen pitäisi määritellä pettämiseksi? Jos se olisi määrääritelty pettämiseksi olisitko tehnyt nopeammin lopun?[/QUOTE]

No mulla ainakin korva on sen verran herkkä paikka että melkein pahempana pitäisin sen imeskelyä kuin pusua suulle. Oli siis kyllä melkoisen kuumat hetket siinä kunnes lähdin vessaan puuteroimaan nenän.

Jos olisin etukäteen ajattelut asian (siis että jos alkaa nuolla korvaa, teen siitä lopun) olis varmaan jääny vaan yritykseksi mutta kun tosiaan ihan puskista tuli.

Ja miehelle en viitsi kertoa, koska ei tuosta sitten mitään kummempaa seurannut kun pidin herran käsivarren mitan päässä loppuillan jota ei kauaa sit jatkunutkaan.

[QUOTE="aloittaja";29308807]No mulla ainakin korva on sen verran herkkä paikka että melkein pahempana pitäisin sen imeskelyä kuin pusua suulle. Oli siis kyllä melkoisen kuumat hetket siinä kunnes lähdin vessaan puuteroimaan nenän.

Jos olisin etukäteen ajattelut asian (siis että jos alkaa nuolla korvaa, teen siitä lopun) olis varmaan jääny vaan yritykseksi mutta kun tosiaan ihan puskista tuli.

Ja miehelle en viitsi kertoa, koska ei tuosta sitten mitään kummempaa seurannut kun pidin herran käsivarren mitan päässä loppuillan jota ei kauaa sit jatkunutkaan.[/QUOTE]

En oikein ymmärrä miten tämä vastasi minun esittämiin kysymyksiin.

Ap:ta taitaa vaan vaivata huono omatunto ja haluaa täältä vahvistusta ajatukselle et eihän se oikeastaan edes ollut pettämistä (vai oliko??). Kyllä sen omatunto kertoo, milloin on raja ylitetty. Jos mulle olis käyny noin, mun olis varmaan pakko kertoa, et saisin rauhan.

Ei ole mielestäni pettämistä, jos joku ihan puun takaa alkaa imutella korvaa. Ei siinä ehkä heti osaa toimia. Tärkeintä on, että siinä vaiheessa, kun tajuaa tilanteen, ei ole enää miehen touhuille myötämielinen.

[QUOTE="ällitälli";29308802]mutta milläs sen sitten selittää miehelle jos iski kuppa korvaan tai tippuri....sit kun mies imasee niin se tarttuu sen suuhun ja sit seuraavaks sinne ja sieltä taas siihen...[/QUOTE]

Eikai korvaan voi tarttua sukupuolitauti? :O

[QUOTE="apua";29309166]Eikai korvaan voi tarttua sukupuolitauti? :O[/QUOTE]

Voi.. Ja korva voi tulla raskaaksi! Milläs selität miehelle sen, ku pään viereen alkaa kasvaa sikiö!

Minusta se ois pettämistä, että jää tilanteeseen senkin jälkeen kun toinen yrittänyt suudella. Tykkäisin kyttyrää myös kahdenkeskisistä baarikeskusteluista sutturoiden kanssa.

Millainen on suttura? Ja onko sutturat aina naisia vai voiko mieskin olla suttura? Onko sutturuudessa ratkaisevaa ulkonäkö, käytös vai luonne?

Käyn baareissa tosi tosi harvoin, siksi kysyn.

Yhteistyössä