K
kpl
Vieras
Tanssin baarissa hitaan kappaleen vieraan miehen kaa. Oltiin sillai kaulakkain, kiinni toisissamme. Mun mielestä ei ole pettämistä, oman mieheni mielestä on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minä en pidä pettamisenä, enkä suuteluakaan, mutta jokainen pari tosiaan määrittelee yhdessä rajat, joiden mukaan sitten eletään.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Noi asiat sovitaan jokaisessa parisuhteessa erikseen.
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minä en pidä pettamisenä, enkä suuteluakaan, mutta jokainen pari tosiaan määrittelee yhdessä rajat, joiden mukaan sitten eletään.
Suutelu ei pettämistä?
ohhoh..
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Noi asiat sovitaan jokaisessa parisuhteessa erikseen.
Ja voidaan vaikkapa sopia, että jo vieraan miehen vieressä istuminen on pettämistä?
Tuleeko missään kohtaa sellaista rajaa vastaan, että normaali vapaan maan kansalaisuus ei enää selvästikään toteudu?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minä en pidä pettamisenä, enkä suuteluakaan, mutta jokainen pari tosiaan määrittelee yhdessä rajat, joiden mukaan sitten eletään.
Suutelu ei pettämistä?
ohhoh..
Kuten sanoin, jokainen pari määrittelee yhdessä heille sopivat rajat. Meidän suhteessa se ei ole pettämistä, ennenminkin se on pettämistä jos ei voi puhua puolisolle asioitaan vaan puhuu niitä toista sukupuolta oleville ystäville.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:jos parisuhteen molemmille osapuolille se on ok et jo vieraan vieressä istuminen on pettämistä, ni mikäs siinä - heidän oma asiansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tanssiminen sinänsä ei ole pettämistä, mutta jos kaulakkain jotain hitaita "tanssitaan" niin kyllä se jo rajan ylittää... itse en tuollaista tekisi enkä suvaitse mieheltänikään!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tanssiminen sinänsä ei ole pettämistä, mutta jos kaulakkain jotain hitaita "tanssitaan" niin kyllä se jo rajan ylittää... itse en tuollaista tekisi enkä suvaitse mieheltänikään!
Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja hoh:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minä en pidä pettamisenä, enkä suuteluakaan, mutta jokainen pari tosiaan määrittelee yhdessä rajat, joiden mukaan sitten eletään.
Suutelu ei pettämistä?
ohhoh..
Kuten sanoin, jokainen pari määrittelee yhdessä heille sopivat rajat. Meidän suhteessa se ei ole pettämistä, ennenminkin se on pettämistä jos ei voi puhua puolisolle asioitaan vaan puhuu niitä toista sukupuolta oleville ystäville.
Joo niin määrittelee. Mut silti aika outoa mun mielestä, enpä tunne yhtäkään paria joka ajattelisi että suuteleminen ei oo pettämistä.
Siis saatte pusutella ja kielen kans leikkiä kenen kans vaan ja niin paljon vaan ku sielu sietääSori jos on mun mielest outo.