Onko pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kpl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei voi pelkkä tanssiminen olla pettämistä, jos ei edes suutelun asteelle mennyt! :o

Päästääkö miehesi sua edes bussiin tai junaan istumaan? Viereesihän saattaisi istua joku raamikas mies, jonka kylki koskisi kylkeesi! :o

Ei kai se pettämistä ole mutta jos liian kaulakkain on niin onhan se toki loukkaus toista kohtaan. Tanssissa ollaan toki lähekkäin mutta jokainen kai tietää mikä on liian lähellä.

No oon mä tollai tanssinu, mutta en tykkäis, jos oma mies tekis niin. Onhan siinä jotain tunteita pakko olla (vaikka vaan humalaisen kuvittelemia), jos toisen kanssa hitaita tanssii eli siinä mielessä en hyväksy, edes itselleni enää.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Noi asiat sovitaan jokaisessa parisuhteessa erikseen.

Ja voidaan vaikkapa sopia, että jo vieraan miehen vieressä istuminen on pettämistä?

Tuleeko missään kohtaa sellaista rajaa vastaan, että normaali vapaan maan kansalaisuus ei enää selvästikään toteudu?

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minä en pidä pettamisenä, enkä suuteluakaan, mutta jokainen pari tosiaan määrittelee yhdessä rajat, joiden mukaan sitten eletään.

Suutelu ei pettämistä?
ohhoh..

Kuten sanoin, jokainen pari määrittelee yhdessä heille sopivat rajat. Meidän suhteessa se ei ole pettämistä, ennenminkin se on pettämistä jos ei voi puhua puolisolle asioitaan vaan puhuu niitä toista sukupuolta oleville ystäville.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Noi asiat sovitaan jokaisessa parisuhteessa erikseen.

Ja voidaan vaikkapa sopia, että jo vieraan miehen vieressä istuminen on pettämistä?

Tuleeko missään kohtaa sellaista rajaa vastaan, että normaali vapaan maan kansalaisuus ei enää selvästikään toteudu?

jos parisuhteen molemmille osapuolille se on ok et jo vieraan vieressä istuminen on pettämistä, ni mikäs siinä - heidän oma asiansa :)

Minä en pidä pettamisenä, enkä suuteluakaan, mutta jokainen pari tosiaan määrittelee yhdessä rajat, joiden mukaan sitten eletään.

Suutelu ei pettämistä?
ohhoh..

Kuten sanoin, jokainen pari määrittelee yhdessä heille sopivat rajat. Meidän suhteessa se ei ole pettämistä, ennenminkin se on pettämistä jos ei voi puhua puolisolle asioitaan vaan puhuu niitä toista sukupuolta oleville ystäville.

Joo niin määrittelee. Mut silti aika outoa mun mielestä, enpä tunne yhtäkään paria joka ajattelisi että suuteleminen ei oo pettämistä.
Siis saatte pusutella ja kielen kans leikkiä kenen kans vaan ja niin paljon vaan ku sielu sietää :D Sori jos on mun mielest outo.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jos parisuhteen molemmille osapuolille se on ok et jo vieraan vieressä istuminen on pettämistä, ni mikäs siinä - heidän oma asiansa :)

Niin juuri.

Vapaan maan kansalainen voi ottaa ja lähteä suhteesta halutessaan.

Tanssiminen sinänsä ei ole pettämistä, mutta jos kaulakkain jotain hitaita "tanssitaan" niin kyllä se jo rajan ylittää... itse en tuollaista tekisi enkä suvaitse mieheltänikään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tanssiminen sinänsä ei ole pettämistä, mutta jos kaulakkain jotain hitaita "tanssitaan" niin kyllä se jo rajan ylittää... itse en tuollaista tekisi enkä suvaitse mieheltänikään!

Kuin myös. Jokainen pari tosiaan sopii keskenään, mikä on pettämistä, mutta meillä tuo menee yli rajan. On hiukan eri asia tanssia hitaita kaulakkain kuin humppaa. Ja jos miehesi ei siitä tykännyt, niin siinä tapauksessa kannattais lopettaa hitaiden tanssiminen kokonaan.

Suutelu ei pettämistä?
ohhoh..

Joo niin määrittelee. Mut silti aika outoa mun mielestä, enpä tunne yhtäkään paria joka ajattelisi että suuteleminen ei oo pettämistä.
Siis saatte pusutella ja kielen kans leikkiä kenen kans vaan ja niin paljon vaan ku sielu sietää :D Sori jos on mun mielest outo.

Juu kumpikin oli sitä mieltä että vasta sen jälkeen menee pettämisen raja. En silti usko kummankaan juuri suudelleen muita seurustelun/avioliiton aikana. Usein on niinkin, että se mikä on sallittua ei enää ole kiinostavaa. Mutta molemmet olivat sitä mieltä että siihen kohtaan vedetään raja eli suuteleminen ok, sen yli ei, joten se olkoon raja tässä suhteessa.

Miksi ylipätään notkua hitaita tanssimassa jonkun tuntemattoman kanssa kaulakkain ellei sitten ole ihastunut tähän tai hae vieraalta fyysistä läheisyyttä? Ymmärrän hyvin tanssimisen muuten, mutta hitaat on aina olleet se "rakastuneen tai ihastuneen parin" juttu. tietty sinkut tai muut, jotka etsimässä yhdenillan juttuja, niin niitä harrastaa tuntemattomankin kanssa, mutta parisuhteessa oleva, joka ei koe edes pettävänsä?

Yhteistyössä