Onko pakko viedä edellisten asukkaiden postit postiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännä miten vuokra asunnoissa on tämmöisiä ongelmia ;) Ei meillä ikinä vastaavaa kun omistusasunnoissa ollaan asuttu, vuokraloosseissa siis asuu se kansa joka on maineensa hankkinutkin :D turha niitä puolustella

muutettiin kolmesti vuoden sisällä ja todellakin on tehty osoitteen muutos joka kerta. Lisäksi maksettu postille vuoden jatkosiirrosta erillinen maksu, että kaikki posti kulkisi. Siltikin osa postista jää kääntymättä. Ja ei siis asuta vuokralla... Olen kiitollinen, että asuntomme ostaneet on jaksaneet kiikuttaa postin sössimiä kirjeitä uudelleen jakoon.

Mulle postin täti sanoi että heitä roskiin kun edellinen asukki ei tehnyt osoitteenmuutosta. Eivät kuulemma voi tehdä mitään. Ehdotin että tekisivät postinsiirron vaikka silppuriin kun mies on ilmiselvästi muuttanut johonkin muiden nurkkiin tai katuojaan enkä voinut nyt sentään toisen pankin kirjeitä laittaa taloyhtiön roskiin jakoon. Niinpä kannoin niitä takaisin laatikkoon vaan.

Olen tehnyt postiin muuttoilmoituksen, joka on voimassa kuukauden. Tein lisäksi myös 12 kk voimassa olevan, maksullisen jatkomuuttoilmoituksen, jonka nimi lienee muuttopostipalvelu. https://www.posti.fi/yritysasiakkaat/apu-ja-tuki/hinnat-ja-ehdot/postinohjauspalveluiden-hinnat.html

Siitä huolimatta posti kantanut joitain firmojen mainosposteja edelliseen osoitteeseen uusien asukkaiden harmiksi. Olen myös ilmoittanut osoitteeni mahdollisimman moniin paikkoihin, mutta en tietenkään mihinkään sellaisiin firmoihin, joilta en postia ole vuosiin saanut enkä postia heiltä edes halua.

Pitänee soittaa postiin moitteet, kun ei edes maksusta osata kantaa postia oikeaan osoitteeseen.

Yhteistyössä