Onko paikalla yhtään kestovaippailijaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ilmoitin tänään miehellä, että aion hankkia kolmoselle kestovaippoja... johon mies totesi, että no siinähän hoidat sitten vaippapuuhat yksinäs... kyllä mä uskon, että sekin sen suostuu tekemään, jos laitan kanssa kaiken aina valmiiksi vaihtoa varten... silläkin uhalla, että joudun kaikki vaipat itse vaihtamaan, aion niitä kokeilla... :whistle:

niin meillekin moni sanoi että siinähäpän pyörittelet yksinäs vaippoja - mutta kyllä meillä iskäkin niitä vaihtelee. ja osaa jopa täyttää taskuvaipan tai taitella vauvalle harson :D että ei se niin vaikeaa ole.
pyykinpesu on mun hommaani muutenkin, mutta kiltisti äijä vaippoja ripustaa kuivamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
niin meillekin moni sanoi että siinähäpän pyörittelet yksinäs vaippoja - mutta kyllä meillä iskäkin niitä vaihtelee. ja osaa jopa täyttää taskuvaipan tai taitella vauvalle harson :D että ei se niin vaikeaa ole.
pyykinpesu on mun hommaani muutenkin, mutta kiltisti äijä vaippoja ripustaa kuivamaan.

Juuh.. meilläkin pyykkitouhut ripustamista myöten on mun hommaani ja kakkosen vaipatkin vaihdoin melkein kaikki yksinäni, jos vain kotona hädän hetkellä olin, että eipä siinä kauheesti muutosta tulisi... :D :whistle:

no ei varmaan :D eikä se NIIIIIN työlästä ole etteikö sitä jaksaisi kun haluaa. musta ainakin aivan ihana hypistellä pikkuisia vaippoja, ihastella kuoseja, neuloa villiksiä... sen takia varmaan tulee vaippakin vaihdettua liiankin usein kun ne vaan on niin ihania :heart: