Minulla ei ole ketään tuttua tai edes tutun tuttua, joka kestoilisi.
Ehkä siksikin kynnys sen kokeiluun on korkealla, mutta niin tekisi mieli yrittää...
Ehkä siksikin kynnys sen kokeiluun on korkealla, mutta niin tekisi mieli yrittää...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Joensuussa toimii ainakin vaippalainaamo. ja tuolta kestoilukerhosta löytää paljon tietoa, mun mielestä helpommin ku kestovaippainfon sivuilta..
Itse ompelemalla säästää huikeita summia.
Pienen vauvan kans ite koin helpoimmaksi taitellun kolmioharson ja kuoret tai sit sisätäyttövaippa ja kuoret, nykyisin käytetään taskuvaippoja..
Mistä sais kaavoja, jos tahtoo ite ommella?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Joensuussa toimii ainakin vaippalainaamo. ja tuolta kestoilukerhosta löytää paljon tietoa, mun mielestä helpommin ku kestovaippainfon sivuilta..
Pienen vauvan kans ite koin helpoimmaksi taitellun kolmioharson ja kuoret tai sit sisätäyttövaippa ja kuoret, nykyisin käytetään taskuvaippoja..
Suuri Käsityölehti 1-2/2005 ja lisäksi kestovaippainfon sivuilta Tsi-osiosta.
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:RAkkapanuu, pistin yytä! ja mulla pitäs olla viel tallessa se käsityölehti missä oli kaavat, mut en osaa käyttää tuota meijän uutta hienoa rakkinetta et saisin sen kaavan siirrettyä koneelle. voin vaik paiskoa yytä jahka ehdin illemmalla ettii lehden ja jos ukko vaikka jeesais sen kavan siirrossa jos laitan sen spostina sulle sit?
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Lisää kokemuksia siitä, miten miehet suhtautuvat kestoiluun, kiitos!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:RAkkapanuu, pistin yytä! ja mulla pitäs olla viel tallessa se käsityölehti missä oli kaavat, mut en osaa käyttää tuota meijän uutta hienoa rakkinetta et saisin sen kaavan siirrettyä koneelle. voin vaik paiskoa yytä jahka ehdin illemmalla ettii lehden ja jos ukko vaikka jeesais sen kavan siirrossa jos laitan sen spostina sulle sit?
Kuulostaa kivalta!
Jos muillakin olisi tähän mahdollisuus, jos on muita, joilla on kaavoja, niin tervetuloa. Tälläinen maalainen vaan kysyy, että mitenkäs saan kaavat sitten siihen kokoon, että saan niistä jotakin? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Joensuussa toimii ainakin vaippalainaamo. ja tuolta kestoilukerhosta löytää paljon tietoa, mun mielestä helpommin ku kestovaippainfon sivuilta..
Taitaa olla vaikeata löytää tuota lehteä mistään...
Mutta tarviipa katsella niitäkin sitten vähän sillä silmällä... onhan tässä vielä vähän aikaakin...
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:RAkkapanuu, pistin yytä! ja mulla pitäs olla viel tallessa se käsityölehti missä oli kaavat, mut en osaa käyttää tuota meijän uutta hienoa rakkinetta et saisin sen kaavan siirrettyä koneelle. voin vaik paiskoa yytä jahka ehdin illemmalla ettii lehden ja jos ukko vaikka jeesais sen kavan siirrossa jos laitan sen spostina sulle sit?
Kuulostaa kivalta!
Jos muillakin olisi tähän mahdollisuus, jos on muita, joilla on kaavoja, niin tervetuloa. Tälläinen maalainen vaan kysyy, että mitenkäs saan kaavat sitten siihen kokoon, että saan niistä jotakin? :ashamed:
joutuu varmaan tekee semmosen leikkaa jateippaa kaavan, eli kahdessa tai kolmessa osassa kaava..
Tai jos se kuulostaa hankalalta ni voihan toki postimiestäkin kiusata..
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Ja netissä/lehdissä varmaan on kaikki kerrottu, mistä kankaista niitä kantsii puuhata jne...?
Taitaa olla mulla vielä paljon oppimista, että saan homman pyörimään...ukko varmaan saa kohtauksen, kun kerron, että olen päättänyt kokeilla kestoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Lisää kokemuksia siitä, miten miehet suhtautuvat kestoiluun, kiitos!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Joensuussa toimii ainakin vaippalainaamo. ja tuolta kestoilukerhosta löytää paljon tietoa, mun mielestä helpommin ku kestovaippainfon sivuilta..
Mutta tarviipa katsella niitäkin sitten vähän sillä silmällä... onhan tässä vielä vähän aikaakin...
Kirjastosta luulis löytyvän helposti kun on kuitenkin vasta muutaman vuoden vanha lehti
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:Joensuussa toimii ainakin vaippalainaamo. ja tuolta kestoilukerhosta löytää paljon tietoa, mun mielestä helpommin ku kestovaippainfon sivuilta..
Kirjastosta luulis löytyvän helposti kun on kuitenkin vasta muutaman vuoden vanha lehti
Katsopas lehteä 3/2005 tuolta http://www.ottobredesign.com/
Sen lehden voi tilata myös tuolta hintaan 8.50
Alkuperäinen kirjoittaja Huiskahäntä:Mistä löytyy noita harsojen taittelu ohjeita? siis kestovaippainfon sivuilta varmaan, mutten ole sivuun niin hyvin perehtynyt, että löytyisi helposti. joten voisko joku vaikka linkittää? Ja millainen taitos olisi minkäkin ikäiselle paras, ja onko tyttöjen/poikien taitoksilla eroja?
Millaiset harsot on parhaita, olen ymmärtänyt, ettei äp;n harsot ole parhaimmasta päästä. Millainen kuori harson kanssa? Mies vierastaa ajatusta villahousuista, joten kävisikö fleece tms. itse en pul:ista pidä, poikkeuksena taskuvaipat. VOIKO harso imeä tarpeeksi esim. tuommoisen 1-vuotiaan vaippana? Epäilen....
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:kunhan vaan uskaltaa kokeilla, yllättyy aika varmasti helppoudesta.