?
...
Vieras
Tehdäänkö siitä joku soppari? Entä jos mies on työtön niin joutuuko niitä makseleen sitte kelalle takaisin kun töitä saa, mitä kela on maksanut miehen puolesta. Mitä eroa on elatuavulla ja elatustuella?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:jätä se rauhaan ja maksa itse lapsesi.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:jätä se rauhaan ja maksa itse lapsesi.
Hieno asenne, eihän lapsen isällä ole mitään vastuuta jälkikasvustaan.... Mene pilaamaan muiden maanantai aamupäivää
Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tehdäänkö siitä joku soppari? Entä jos mies on työtön niin joutuuko niitä makseleen sitte kelalle takaisin kun töitä saa, mitä kela on maksanut miehen puolesta. Mitä eroa on elatuavulla ja elatustuella?
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
koska suurin osa äideistä vain ajattelee sitä rahaa ei isän tunteita tai taloudellista tilannetta.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
koska suurin osa äideistä vain ajattelee sitä rahaa ei isän tunteita tai taloudellista tilannetta.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
niin että jos äitikään ei haluu ostaa lapsille ruokaa jne. niin ei tarvii ku ei nyt nappaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
niin että jos äitikään ei haluu ostaa lapsille ruokaa jne. niin ei tarvii ku ei nyt nappaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
miksi sen miehen pitäisi elättää teidät vaikkei enää siellä asukkaan. mies elättää lapset silloin kun ne ovat hänen luonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:miksi sen miehen pitäisi elättää teidät vaikkei enää siellä asukkaan. mies elättää lapset silloin kun ne ovat hänen luonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
miksi sen miehen pitäisi elättää teidät vaikkei enää siellä asukkaan. mies elättää lapset silloin kun ne ovat hänen luonaan.
ai näinkö sä sen kelaat? Et jos mies näkee kaksi krt kuussa viikonlopun lapsiaan, niin sen ei tarvi maksaa mitään? Sähän olet harvinaisen tyhmä.
Ja tiedoksi, ne elatustuet on lasten elatukseen, ei muiden.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
Alkuperäinen kirjoittaja dee:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:miksi sen miehen pitäisi elättää teidät vaikkei enää siellä asukkaan. mies elättää lapset silloin kun ne ovat hänen luonaan.
juu, jollain muutaman satasen elareillahan maksetaankin koko perheen asuminen, ruoat, vaatteet ynnä muut perustarvikkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä en kyllä ajattele niin, ottaa vastuuta kyllä muutekin.. MIKSI AINA YLEISTETÄÄ
ai näinkö sä sen kelaat? Et jos mies näkee kaksi krt kuussa viikonlopun lapsiaan, niin sen ei tarvi maksaa mitään? Sähän olet harvinaisen tyhmä.
Ja tiedoksi, ne elatustuet on lasten elatukseen, ei muiden.
juu näinhän se menee että ne rahat menee aina lapsiin ei muuhun hahahah anna mun nauraa.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja dee:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:miksi sen miehen pitäisi elättää teidät vaikkei enää siellä asukkaan. mies elättää lapset silloin kun ne ovat hänen luonaan.
juu, jollain muutaman satasen elareillahan maksetaankin koko perheen asuminen, ruoat, vaatteet ynnä muut perustarvikkeet.
no ni tosa se oli miksi sen pitäisi maksaa SINUN asuminen ruuat sun muut hä vittu.
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja dee:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:miksi sen miehen pitäisi elättää teidät vaikkei enää siellä asukkaan. mies elättää lapset silloin kun ne ovat hänen luonaan.
no ni tosa se oli miksi sen pitäisi maksaa SINUN asuminen ruuat sun muut hä vittu.
Alkuperäinen kirjoittaja dee:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:Alkuperäinen kirjoittaja dee:Alkuperäinen kirjoittaja bbs:miksi sen miehen pitäisi elättää teidät vaikkei enää siellä asukkaan. mies elättää lapset silloin kun ne ovat hänen luonaan.
Ei tarvitse maksaa minun kulujani! Riittää kun maksaa lapsen kuluista puolet (siis siitä mitä lapsilisän jälkeen jäljelle jää). Meillä se tarkoittaa 250 euroa.