Onko paha hinta talosta, tykkäätkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hankala sanoa mitään hinnasta, kun nuo hinnat vaihtelee niin alueittain, eikä tuon alueiden talojen hinnoista mitään hajua. aika pieni tontti? vai onko se teille sopiva?

Jos on hyvät tulot ja rikas, niin silloin kannattaa ostaa, jos vielä on mieleinen talo ja sijainti. Ei tuo ihan tuliterä enää ole, ei vanhakaan. Eikä kyllä halpakaan ainakaan, kun vertaa pohjoisen hintoihin. Ja tuohan on vasta lähtöhinta.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
hankala sanoa mitään hinnasta, kun nuo hinnat vaihtelee niin alueittain, eikä tuon alueiden talojen hinnoista mitään hajua. aika pieni tontti? vai onko se teille sopiva?

ei me kovi isoa pihaa ajatella, tuo sisus itseä miellyttää

Alkuperäinen kirjoittaja äips:
Mun mielestä ihan kaunis talo ja kivasti huoneita. Harmi kun itellä ei oo varaa tuollaiseen....

lainanhan sitä tarvitsis, molempien nettotulo yhteensä hieman vajaa 4000e/kk.
kuulemma tuommosen lainan saisi

Alkuperäinen kirjoittaja :
tai sit design talo... niillä myös samanlainen...

Mäkin katoin ensin että olisi ollut Design-talo, mutta tuossahan oli sellainen kaarevat olohuoneen seinä/ erkkeri. Niitä ei ole D-taloissa, mutta Kastelleissa muistaakseni on.

Jos olis rahaa säästössä edes 50-70 000 asunnon hinnasta, mut en mä ainakaan lainaa alkas 200 000 ottamaan. Että ihan kiva, mutta en itse ostaisi edellämainituista syistä.

Kyllähän tuossa tulee hintaa neliöitä kohden parisen tuhatta eli siihen nähden ihan hyvää hintaa pyydetään noinkin vanhasta talosta, kun tietää miten halvalla tuo siihen aikaan on rakennettu, nykyhintatasoa ajattelen. Jos talo olisi viime olisi rakennettu parin viime vuoden aikana, asia olisi eri.

Aika pienihän tuo on. Tilava eteinen ja keittiö, tosin erillään olohuoneesta. Olohuone melko suppu ja makkariin käynti ikävästi sieltä. Kodinhoitohuone pieni yleistila, pesuhuoneen kaakelit, eivät ainakaan minun silmää miellytä, jotenkin vanhahatavat, aika yllätys, kun vertaa siistiin vessaan.

Ainakin kivan näköinen, noin nopsaan vilkaistuna. Ja vaikuttais olevan mukavasti vesistön lähellä. Hinnasta en osaa sanoa, pääkaupunkiseudun vinkkelistähän se on ilmainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin kivan näköinen, noin nopsaan vilkaistuna. Ja vaikuttais olevan mukavasti vesistön lähellä. Hinnasta en osaa sanoa, pääkaupunkiseudun vinkkelistähän se on ilmainen.

Jos tuo on pääkaupungin vinkkelistä ilmainen, niin tämä on varmaan pääkaupungin vinkkelistä: sulle maksetaan, jos muutat tähän, hintainen.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12316203034600&.pkg=12316201927280&.pkg=12316203032980&.pkg=12316201927270&.pkg=12316203033980&list_id=12316202270120&itemcmd=move9&listSize=53&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1077126

Linkki meinas unohtua. Viitaten äskeiseen viestiin.

Yhteistyössä