T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no on kyl:onkos tossa nyt myynnissä talo vai lapset vai vene vai kuuluko kaikki kauppaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Siinä myydään mielikuvilla. Voi olla tehokaskin tapa myydä... Ja luulen, että kaikki ei halua esitellä kotiaan etuovi.comissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Siinä myydään mielikuvilla. Voi olla tehokaskin tapa myydä... Ja luulen, että kaikki ei halua esitellä kotiaan etuovi.comissa.
kaiketi. Vetoaahan tuollaiset huolettomat kesäkuvat varmaan ihmisiin.
Mutta itse en kyllä asuntoa tuollaisilla kuvilla kaupittelisi, jos siis asuisin veden äärellä ja asuntoa olisin kaupppamassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Siinä myydään mielikuvilla. Voi olla tehokaskin tapa myydä... Ja luulen, että kaikki ei halua esitellä kotiaan etuovi.comissa.
kaiketi. Vetoaahan tuollaiset huolettomat kesäkuvat varmaan ihmisiin.
Mutta itse en kyllä asuntoa tuollaisilla kuvilla kaupittelisi, jos siis asuisin veden äärellä ja asuntoa olisin kaupppamassa.
Tossa luodaan mielikuva isosta ja ihanasta kodista hyvällä paikalla. Talosta näkyy vilaus ja se näyttää ihan kivalta ja asialliselta. Tutustumisen arvoiselta jopa. Tulee tunne hyvin hoidetusta kodista ja hienoista puitteista.
Ei ihan huono idea. Varsinkaan, jos ei halua kotia esille.