Mitä mieltä asunnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä jouluksi uuteen kotiin...

Jos toi olis mun asunto, niin vaihtaisin välittäjää, joka ei pariin kuukauteen vaivaudu edes päivittämään kohteen myyntitekstejä. Tai tiedä häntä jos tarkoittaakin 2009 joulua???

Muuten hyväkuntoisen oloinen kämppä, parvekekarsinasta en tykännyt. Siihen ei varmaan koskaan paista aurinko...

Alkuperäinen kirjoittaja Välittäjä välittää:

Jos toi olis mun asunto, niin vaihtaisin välittäjää, joka ei pariin kuukauteen vaivaudu edes päivittämään kohteen myyntitekstejä. Tai tiedä häntä jos tarkoittaakin 2009 joulua???

Muuten hyväkuntoisen oloinen kämppä, parvekekarsinasta en tykännyt. Siihen ei varmaan koskaan paista aurinko...

Eiköhän karsinan kaikki seinät saa siirrettyä, on siis lasitettu kuisti ja sen lisäksi iso oma piha, tekstin mukaan! Mikä olis mulle iso plussa. Kivalta se kämppä vaikutti.

Alkuperäinen kirjoittaja Välittäjä välittää:

Kiitos mielipiteestäsi.

Tuo teksti pisti minuakin silmään..

Alkuperäinen kirjoittaja vainmielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Titti:
Alkuperäinen kirjoittaja vainmielipide:
aika kallis noin pieneksi.

Hmm.. Niin no täälläpäin hinnat on melko kovat.
silti.tuo asunto on pienehkö ,kannattaa katsella vielä,tuolla tuskin on kiire kun päivitetäkkään niin usein et kysyä kauheesti olis.

No tuota pyyntiä nyt ei tietenkään oltaisikaan maksamassa. Täältä päin ei tuon alle paljon SIISTEJÄ kaksioita löydy, mutta kiitos mielipiteestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Pieni. Ajattelen lapsiperheen näkökulmasta. Ja siihen nähden hyvin on hintaa, tuolla hinnalla saisi kolmionkin.

Lapseton pariskunta. Ei saa täältäpäin kolmiota tuohon hintaan. Ja vaikka jonkin kolmion saisikin niin asumiskustannukset kasvaa sen myötä ja kolmiota kun emme tarvitse niin.. :)

Aika korkeat on myös vastikkeet, yht yli 200e/kk... En tosiaan tiedä mitä ko. paikkakunnalla muutoin asunnot maksaa, mutta tosi kalliilta vaikuttaa, kuitenkin vain pieni kaksio ja vanha.

Nätti pikkukoti. Kuivaushuone on hyvä juttu, vaatehuoneen ja saunan puute miinusta.
Sinkkuna voisin hyvinkin tosta tarjota jotain. Jos oikeesti on ollu jo ennen joulua myynnissä niin kantsii miettiä mitä tarjoo, josko se myyjä tekis vastatarjouksen niin vois saada aika edullisestikin. Hinnasta en muuten osaa sanoa mitään kun en Tuusulaa tunne.

Yhteistyössä