Onko paha-asia jos pienen lapsen äiti käy kerran viikossa "bailaamassa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baarikärpänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

baarikärpänen

Vieras
Olen huomannut että minua on purrut baarikärpänen. En siis seuraa sieltä hae, olen onnellisesti namisissa, mutta nyt olen muutamana lauantaina putkeen käynyt tanssimassa ja pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Ja toki alkoholiakin tulee nautittua, mutten ikinä siihen kuntoon itseäni juo etten jaksaisi lapsen kanssa olla seuraavana päivänä. Mieheni ei halua käydä missään, joten hän on lapsen kanssa tuolloin kotona. Laitan lapsen yhdeksältä nukkumaan, sen jälkeen valmistaudun ja korkkaan ehkä pari lonkeroa kotona ja suunnistan kaverin kautta kaupungille.

Ketä se haittaisi? Samahan se lapselle on, ootko bailaamassa, kutomassa vai vaikka spinningissä :xmas:
Tosiaan, eihän se edes huomaa että olet pois, ja haittaako tuo vaikka olisitkin.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
On ok, jos et ole työelämässä eli näet joka arkipäivä lastasi aamusta iltaan.

olen kotiäiti ja jotenkin tuntuu siltä että olen vapaailtani ansainnut. Lapsihan tästä ei kuitenkaan milläänlailla kärsi, koska toinen vanhempi on kuitenkin kotona.

Ei kai tosta haittaa kellekään ole jos se on kaikille ok.

Itse en enää jaksais enkä viittis;
hoidin noi viikottaiset bailureissut ennen perhettä.
Nykyään riittää 1 krta / 2 kk suunnilleen...

eipä tuo nyt kovin pahalta kuullosta, ja voihan se olla että kohta se kärpäsen puraisu laantuu.... tai sitten ei. itsekkin kävin jossain vaiheessa bilettämässä tyyliin kuukaudessa joka viikonloppu, kun oli vaikka mitä hippaa sun muuta juhlittavaa, nyt onkin oltu jo kohta puoli vuotta käymättä missään. eikä tee ees mieli =)

Miten tuo työelämä tähän nyt liittyy? Ap kertoi lähtevänsä vasta, kun lapsi on jo nukkumassa.

En muutenkaan käsitä, mikä tuossa on epäsopivaa. Lapsi nukkuu oman isänsä ollessa kotona. Ap pitää hauskaa ja jaksaa seuraavana päivänä olla lapsensa kanssa. Mikä ongelma?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mustakin kuulostaa vähän liian usein mutta jos siitä ei tule teille mitään haittaa..

eipä mies ainakaan ole mitään sanonut. toki välillä itselle on tullut sellainen olo että päästää ehkä vähän liian helposti minut lähtemään, kun ei itse koskaan halua minnekään lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
eipä tuo nyt kovin pahalta kuullosta, ja voihan se olla että kohta se kärpäsen puraisu laantuu.... tai sitten ei. itsekkin kävin jossain vaiheessa bilettämässä tyyliin kuukaudessa joka viikonloppu, kun oli vaikka mitä hippaa sun muuta juhlittavaa, nyt onkin oltu jo kohta puoli vuotta käymättä missään. eikä tee ees mieli =)

minullakin oli todella pitkä aika ettei yksinkertaisesti huvittanut, eikä ollut oikein seuralaistakaan kun parhaat ystäväni olivat tuolloin kumpainenkin raskaana. Voihan se olla tämä kevät osasyy siihen, miksi nyt sitten taas menojalkaa vipattaa :)

Munkin mielestä asia on ok, jos se kerran miehellesi sopii.
Itsellänikin ajoittain menojalka vipattaa ja tulee mentyä useammin, sit taas hiljasia kausia ettei tuu käytyä pitkään aikaan missään. :)

no on ookoo, eri juttu ois jos vetäisit joka kerta änkyräkännit! tanssia plus pari annosta alkoa, mikäs siinä. muista vaan alkon riskit ja naisten rajat päivittäiseen käyttöön :) kyllä kotiäitikin saa tuulettua.

Mä en ainakaan näe tuossa teidän tilanteessa mitään ongelmaa. Lapselle ei siitä mitään haittaa koidu, ja jos miestäkään ei haittaa, varmasti annat myös hänen tehdä itselleen mieluisia asioita. Eli ihan hyvällä omalla tunnolla bailaamaan vaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

olen kotiäiti ja jotenkin tuntuu siltä että olen vapaailtani ansainnut. Lapsihan tästä ei kuitenkaan milläänlailla kärsi, koska toinen vanhempi on kuitenkin kotona.

Aivan. Saat siunaukseni. ;)

Kiitos! :D kyllähän tilanne olisi sitten varmaan ihan eri, jos kävisin töissä..eihän silloin välttämättä olisi edes mahdollisuutta. Kuitenkin töihin olen luultavasti syksyllä palaamassa joten sitten viimeistään "rauhoitun" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

Miten tämä liittyy siihen, että on kotoa pois lapsen nukkuessa? :D

No jos laps olis päivät pitkät tarhassa, erossa vanhemmista, ei olis reilua, että menis sitten toinen vapaapäiväkin lapselta äidin seurassa, kun makaa krapulassa tai vähintäänkin veto pois.

Alkuperäinen kirjoittaja CherryBlossom:
Mä en ainakaan näe tuossa teidän tilanteessa mitään ongelmaa. Lapselle ei siitä mitään haittaa koidu, ja jos miestäkään ei haittaa, varmasti annat myös hänen tehdä itselleen mieluisia asioita. Eli ihan hyvällä omalla tunnolla bailaamaan vaan! :)

juu kyllä saa tehdä mitä lystää. monesti hän lähtee lapsen kanssa uimaan tms. ja minä otan sillä välin päikkärit jos olen myöhään kotiutunut :) saavat isä ja poikakin viettää sitten laatuaikaa kahdestaan, kun kuitenkin isä tekee viikolla pitkää päivää töissä ja poika selvästi nauttii siitä kun saa olla isänsä kanssa välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

Miten tämä liittyy siihen, että on kotoa pois lapsen nukkuessa? :D

No jos laps olis päivät pitkät tarhassa, erossa vanhemmista, ei olis reilua, että menis sitten toinen vapaapäiväkin lapselta äidin seurassa, kun makaa krapulassa tai vähintäänkin veto pois.

juurikin näin.

Yhteistyössä