En muuten ole vuosiin käyttänyt tuollaista nimmaria. Tämä on mun tekemää:Miksei se tee koskaan itse omia ketjuja? Kirjoitti itse niin!
mutta on sairasta linkittää ihan muita asioita ketjuun, kuin mistä KAIKKI MUUT keskusteleeseuraan sivusta nuorison elämää, vaikka olenkin törmännyt täällä enimmäkseen ikäihmisiin, jopa vanhuksiin
eimmat nikit puhuvat asioista, joista ovat kiinostuneita ja josta tietävät jotakin.Paula taitaa olla asperger. Ei tajua sosiaalisia normeja, ei ymmärrä muiden tunteita (vaikka tuntemani aspergerit ymmärtää paremmin kuin paula) ja on jumettunut yhteen asiaan, josta paasaa pitkät pätkät.
Lukittunut omaan maailmaansa.
Voi jeesus näitä avohoitopotilaita...
Kerro mitä mielen päällä, lääkäri vastaa.kulli vulli ja hilluu vyö. KojKoh sen pieru cm fifty vingu vingu ei.
Uimassa on paljon pillua.vullia. Sen pidin vyö objektiivina. Fiksu sai kai cinco fuck-palkinnon.Kerro mitä mielen päällä, lääkäri vastaa.
Mielenkiintoista, kerro lisää.Uimassa on paljon pillua.vullia. Sen pidin vyö objektiivina. Fiksu sai kai cinco fuck-palkinnon.
Mehu oli pahaa ja sen jälkeen paheni. Syö dildo että uusi nousee.Mielenkiintoista, kerro lisää.
Nyt päästiinkin asiaan: koko porukka on tuota, siis täällä se selvisi aika vasta.Paula taitaa olla asperger. Ei tajua sosiaalisia normeja, ei ymmärrä muiden tunteita (vaikka tuntemani aspergerit ymmärtää paremmin kuin paula) ja on jumettunut yhteen asiaan, josta paasaa pitkät pätkät.
Lukittunut omaan maailmaansa.
Kiteytä mulle tuo syy, ihan mielenkiinnosta, mä en näistä pahemmin tiedä, samalla kun kirjotat, käyn savukkeella koska olen pahempi kuin hitlerMulla on kyllä koko yö aikaa ja vaikka aamukin keskustella tuosta oireyhtymästä, jota niin mielellään lääkitään. Syykin tiedetään, mutta siitä ei saa keskustella. Tiedän kyllä, mikä lähti vasta pois ja liittyi tosiaan Novartiksen valmisteisiin teho-osastolla!
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/614141-a-streptokokki-vie-nyt-ihmisia-teholle-jossa-jopa-kolmannes-potilaista-kuoleeKiteytä mulle tuo syy, ihan mielenkiinnosta, mä en näistä pahemmin tiedä, samalla kun kirjotat, käyn savukkeella koska olen pahempi kuin hitler
Ai ne itsensäpaljastajatko? Onhan niitä nähty useinkin. Ei kiinnosta. Onko niitä enemmänkin täällä? Rekkautuneina ei haittaa tämä rajoitus yhtään, eikä sitä yhtä vierailijaakaan, joka toimii modena.mutta on sairasta linkittää ihan muita asioita ketjuun, kuin mistä KAIKKI MUUT keskustelee
TAJUATKO?
Mä kun jo kelasin että puhutaan mt-ongelmista, my badhttps://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/614141-a-streptokokki-vie-nyt-ihmisia-teholle-jossa-jopa-kolmannes-potilaista-kuolee
Kerroin, että olen aina luullut, että saattaa selvitä paremmin hengissä, jos ehtii ajoissa tehohoitoon, mutta eipä selviäkään. Olin siis väärässä ja aloin etsiä syytä infuusionesteistä. Kaikki mitä en voisi käyttää, olivat Novartiksen tuotteita. Niin, että miksi kummassa niitä sairaille käytetään?
Jatkanpa tähän:https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/614141-a-streptokokki-vie-nyt-ihmisia-teholle-jossa-jopa-kolmannes-potilaista-kuolee
Kerroin, että olen aina luullut, että saattaa selvitä paremmin hengissä, jos ehtii ajoissa tehohoitoon, mutta eipä selviäkään. Olin siis väärässä ja aloin etsiä syytä infuusionesteistä. Kaikki mitä en voisi käyttää, olivat Novartiksen tuotteita. Niin, että miksi kummassa niitä sairaille käytetään?
Onhan se ongelma, jos ottaa pillerin, ettei pysty mitään muuta tekemään? Mulla ei ole käytössä edes vitamiinia, kun niistä juuri tulee kipeeksi. Sitä ei tässä porukassa suvaita.Mä kun jo kelasin että puhutaan mt-ongelmista, my bad