Onko P@ula mt -potilas?

  • Viestiketjun aloittaja on se
  • Ensimmäinen viesti
Paula taitaa olla asperger. Ei tajua sosiaalisia normeja, ei ymmärrä muiden tunteita (vaikka tuntemani aspergerit ymmärtää paremmin kuin paula) ja on jumettunut yhteen asiaan, josta paasaa pitkät pätkät.

Lukittunut omaan maailmaansa.
 
vierailija
Us
Paula taitaa olla asperger. Ei tajua sosiaalisia normeja, ei ymmärrä muiden tunteita (vaikka tuntemani aspergerit ymmärtää paremmin kuin paula) ja on jumettunut yhteen asiaan, josta paasaa pitkät pätkät.

Lukittunut omaan maailmaansa.
eimmat nikit puhuvat asioista, joista ovat kiinostuneita ja josta tietävät jotakin.

Rättis, Asiankannattaja, Echo ja sitten ne, joilla on aina jotaon sanottavaa, mutta ei välttämättä tietoa.
 
vierailija
Paula taitaa olla asperger. Ei tajua sosiaalisia normeja, ei ymmärrä muiden tunteita (vaikka tuntemani aspergerit ymmärtää paremmin kuin paula) ja on jumettunut yhteen asiaan, josta paasaa pitkät pätkät.

Lukittunut omaan maailmaansa.
Nyt päästiinkin asiaan: koko porukka on tuota, siis täällä se selvisi aika vasta.
https://kaksplus.fi/threads/asperger-diagnosoitujen-lasten-vanhemmat.2257027/page-5#post-31807274

Tunnet siis useita "aspergereita"? En tunne yhtäkään:)
 
vierailija
Mulla on kyllä koko yö aikaa ja vaikka aamukin keskustella tuosta oireyhtymästä, jota niin mielellään lääkitään. Syykin tiedetään, mutta siitä ei saa keskustella. Tiedän kyllä, mikä lähti vasta pois ja liittyi tosiaan Novartiksen valmisteisiin teho-osastolla!
 
vierailija
Mulla on kyllä koko yö aikaa ja vaikka aamukin keskustella tuosta oireyhtymästä, jota niin mielellään lääkitään. Syykin tiedetään, mutta siitä ei saa keskustella. Tiedän kyllä, mikä lähti vasta pois ja liittyi tosiaan Novartiksen valmisteisiin teho-osastolla!
Kiteytä mulle tuo syy, ihan mielenkiinnosta, mä en näistä pahemmin tiedä, samalla kun kirjotat, käyn savukkeella koska olen pahempi kuin hitler :oops:
 
vierailija
Kiteytä mulle tuo syy, ihan mielenkiinnosta, mä en näistä pahemmin tiedä, samalla kun kirjotat, käyn savukkeella koska olen pahempi kuin hitler :oops:
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/614141-a-streptokokki-vie-nyt-ihmisia-teholle-jossa-jopa-kolmannes-potilaista-kuolee

Kerroin, että olen aina luullut, että saattaa selvitä paremmin hengissä, jos ehtii ajoissa tehohoitoon, mutta eipä selviäkään. Olin siis väärässä ja aloin etsiä syytä infuusionesteistä. Kaikki mitä en voisi käyttää, olivat Novartiksen tuotteita. Niin, että miksi kummassa niitä sairaille käytetään?
 
vierailija
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/614141-a-streptokokki-vie-nyt-ihmisia-teholle-jossa-jopa-kolmannes-potilaista-kuolee

Kerroin, että olen aina luullut, että saattaa selvitä paremmin hengissä, jos ehtii ajoissa tehohoitoon, mutta eipä selviäkään. Olin siis väärässä ja aloin etsiä syytä infuusionesteistä. Kaikki mitä en voisi käyttää, olivat Novartiksen tuotteita. Niin, että miksi kummassa niitä sairaille käytetään?
Mä kun jo kelasin että puhutaan mt-ongelmista, my bad :ROFLMAO:
 
vierailija
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/614141-a-streptokokki-vie-nyt-ihmisia-teholle-jossa-jopa-kolmannes-potilaista-kuolee

Kerroin, että olen aina luullut, että saattaa selvitä paremmin hengissä, jos ehtii ajoissa tehohoitoon, mutta eipä selviäkään. Olin siis väärässä ja aloin etsiä syytä infuusionesteistä. Kaikki mitä en voisi käyttää, olivat Novartiksen tuotteita. Niin, että miksi kummassa niitä sairaille käytetään?
Jatkanpa tähän:
Novartiksen tuotteissa on useissa sellaista, mitä ei tarvis olla - eihän muillakaan valmistajilla ole. Infuusionesteistä tiedän kyllä yksittäisiä tapauksia, mutta en aio niistä kertoa. MUTTA kun siellä oli se yksi, mikä oli aiheuttanut paljon komplikaatioitam, eikä sittenkään poistettu käytöstä, ei kyllä mene ymmärrykseen... Tarkistan, onko vielä.
 
vierailija
Proleukin apuaineet ovat varmasti monelle sietämättömiä:
"6.1 Apuaineet
Mannitoli (E421)
Natriumlauryylisulfaatti
Natriumdivetyfosfaattidihydraatti (pH:n säädin) Dinatriumvetyfosfaattidihydraatti (pH:n säädin)"
 

Yhteistyössä