Onko P@ula mt -potilas?

  • Viestiketjun aloittaja on se
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Migreenipotilas. Se lukee mun terveystiedoissakin.
Tuolla sivun nimi on patologi siksi, kun siihen aikaan vähennettiin patologien tutkimuksia - ihan sksi vaan, kun haluttiin säästää ja ihan varmasti samalla onnistuttiin häivyttämään syiden löytymistä.

Tänään aamutelevisiossa oli pysäyttävä tarina siitä, miten on yhä kannattavaa syöttää glyfosaattia ja muita syöpää aiheuttavia aineita ihmisille - siis sitähän siinä ei sanottu, vaan se kaikki muu oli sitä, minkä moni on tiennyt jo kauan aikaa:whistle:
 
vierailija
Menikö mulla ohi joku, kun silloin aamulla hän sanoi, kuinka meillä kaikilla on suolistossa pari kiloa bakteerimassaa, joka vaikuttaa ---- ja kuinka se ruoka vaikuttaa valtavasti siihen ja kuinka se syöpäsolu aina tottuu siihen entiseen lääkkeeseen, eikä se sen vuoksi enää tehoa, mutta sitten on suuri pelastus, kun aina voi kokeilla seuraavaa.

Olipa törkeä leikkaus, kun olennaisin osa asiasta napsastiin pois:mad:

Olenkin aina sanonut, et se suora lähetys on itse nähtävä, jos haluaa jotakin uutta nähdä(y)
 
vierailija
Tuolla sivun nimi on patologi siksi, kun siihen aikaan vähennettiin patologien tutkimuksia - ihan sksi vaan, kun haluttiin säästää ja ihan varmasti samalla onnistuttiin häivyttämään syiden löytymistä.

Tänään aamutelevisiossa oli pysäyttävä tarina siitä, miten on yhä kannattavaa syöttää glyfosaattia ja muita syöpää aiheuttavia aineita ihmisille - siis sitähän siinä ei sanottu, vaan se kaikki muu oli sitä, minkä moni on tiennyt jo kauan aikaa:whistle:
Katsoin uudelleen, ja siihen se oli pätkäisty yhä, mistä se itse asia olisi pitänyt alkaa:devil:
 

Yhteistyössä