Alkuperäinen kirjoittaja Iso-JEE:
Minä kävin juuri varaamassa ajan kulmien siistimiseen ja värjäämiseen, ripsien värjäämiseen sekä hain kymppikortin pystysolariumiin :saint: minusta kaikki meikkaaminen yms itseensä panostaminen on kivaa.
Se on mun tapani rentoutua, joten vastaukseni on että ei. ^^ En tietenkään jaksa joka päivä meikata tms mutta niin, tajusitte pointin ehkä. :F
Kyllä mä tajusin ja en kiellä, ettenkö itsekin (ehkä) noin tekisi, mutta mulla ei vaan ole aikaa (mitä joku ei tunnu ymmärtävän). Mun mies lähtee aamulla klo 5 töihin, työn jälkeen kouluun ja on kotona ehkä siinä klo 19. Ei silloin enää mihinkään pääse. Mun suku ja ystävät asuvat 200km päässä, joten en saisi lapsiakaan minnekään. Ja kun koko päivän häärään ja juoksen pienten lasten perässä, niin mulle se 10min aamulla on hyvin tärkeä aika nukkua =)
Ja sen "ylimääräisen" 10min käytänaamuisin ennemmin suihkussa käyntiin, kuin meikkaamiseen.
Mutta, ei tämä tarkoita, että jos en arki- ja vkloaamuisin meikkaa, etten meikkaisi, kun lähden esim. ulos syömään, kaupungille shoppailemaan tms.