Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Mutta miksi pitäisi? Jos en ole kerran minnekään menossa, niin miksi pitäisi meikata? Meillä on kolme pientä lasta ja joskus aamut on sen verran hulinaa, että välttämättä sitä aikaa ei todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:siksi kun se on tekosyytäAlkuperäinen kirjoittaja Estu:...ja mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että ehkäpä ei todellakaan ole aamulla aikaa meikata?Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:mua ei haittaa jos joku ei meikkaa tai huolehdi ulkonäöstä itse olen tarkka ulkonäöstä
mut siinä vaiheessa kun joku kotiäiti tulee mussutaa että ei ole aikaa ni ampuu yli
herää vaikka 10min aikasemmin.
sä kyselet että miksi no sun ei tarvitse meikata jo et halua..
mut iinä vaiheessa kun ei voi itseään laittaa kun ei muka aikaa sit se on tekosyy.tajuutko
Ei vaan niinkuin Jonsered sanoi että ihmiselle kenen mielestä se on turhaa ajanpuute ei ole tekosyy.
Ei minulla ole aikaa moneen asiaan jonka katson olevan turhaa.Miksi siis varaisin aikaa sellaiseen vaikka se olisi 5 minuuttia,joka ei kylläkään ole paljoa päivästä.
Mutta minulle turhaan hukattua aikaa.