Onko omakohtaista kokemusta Vitapro vitamiinivalmisteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veera

Vieras
Mä taidan olla mainosmiesten tai -naisten "uhri", mutta olen jo pitempään miettiny tuota jo kauan mainostettua Vitapro tuotetta. Raskaana ja imetysaikana en uskaltanut sitä edes ajatella, mutta nyt tuo vaihe elämässä on jäänyt taakse. Löytyisikö täältä palstalta ketään, joka olis sitä käyttänyt? Onko tuote ns. hintansa arvoinen?

Ettekö tajua, että se on järkyttävää kusetusta! Jos se on niin hyvää, niin miksei sitä saa ostaa lähimmästä Citymarketista? Koko hommahan perustuu siihen, että asiakas tilaa kestotilauksen tuotetta.

olen syönyt vitaproota 2 viikkoa,sormeni nivelet turposivat niin että sormukset jouduttiin katkaise-
maan.tuli mieleen että mitähän olen syönyt?onko muilla samoja kokemuksia?lopetin syömisen ja
keskityn oikeisiin aineisiin.kertokaa kokemuksista.

Ainakin mitä itse tuotteesta tiedän, tuote on valmistettu täysin luonnon tuotteista eikä valmistuksessa ole käytetty synteettisiä ainesosia.
Itse aloitin käytön noin kuukausi sitten koemielessä enkä ole haittoja havainnut. Minulle tuli keväällä kynteen häiriö, jota aluksi epäilin sieneksi, mutta jonka lääkäri sanoi olevan jotain muuta, muttei tiennyt että mitä. Hoitoa siihen en saanut, koska lääkäri ei tiennyt, mikä kynttä vaivasi. Nyt VitaeProta syötyäni kynteni on parantunut, mutta en tiedä, että onko se Vp:n ansiota vai jotain muuta. Samaten selkäni ei ole enää myöskään vaivannut yhtä paljon kuin aiemmin ja viimeisen vkon aikana en ole tarvinnut kolmeen peräkkäiseen päivään särkylääkettä (normisti olen ottanut 2 panacodia tai arcoxiaa, määräyksestä riippuen viimeisen vuoden ajan joka pvä). Mutta kyynikko ja skeptikko kun olen, niin en vielä uskalla julistautua tuon tuotteen puolestapuhujaksi, mutta saatan pikkuhiljaa taipua, mikäli en muuta selitystä vaivojeni helpottamiselle löydä.
Käy ihmeessä lukemassa tietoa niiden kotisivuilta, mutta kannattaa sitä katsoa myös muita tietolähteitä.
Mutta ymmärrykseni mukaan on siis ihan luonnontuote ja turvallinen. Ja muutama muukin tuttavani käyttää eikä ainakaan haittaa ole ilmennyt.
Ja se, että se on kestotilaus on nyt vaan niiden tapa myydä sitä. Siitä pääsee eroon heti, kun itse haluaa. Ja toisten mielestä se on ihan kätevää, että tuotteet toimitetaan kotiin eikä niitä tarvitse itse marketeista hakea....

Moi ... itselläni on selkärankareuma ja jouduin käyttämään Trexania ja kortisonia oli
huono olo jatkuvasti ja kivut senkuin jatkui...No itse olen käyttänyt VitaProta jo
muutaman kuukauden olo parani ja jätin kokeeksi kaikki lääkkeet pois.

Vireystaso nous ja muutekin myös halut ovat taas palanneet....:)
Jos kipuja joskus tuntuu niin yksi burana kaveriks riittää.

Jokainen reagoi omalla tavallaan, en sano että tämä sopisi sinulle mutta minulla
ainakin auttoi

Hittolainen kun justiinsa luin tutkimuksen VitaePron antioksidanteista sydänvaivoissa - oli siis tehty ihan kliinisesti yliopistotason tutkimusta ja julkaistukin. No, etsin sen linkin kohta.

<a href="http://www.vitaelab.fi/Terveystietoa/D-vitamiini">D-vitamiinin</a> puutokseen on vähän vähäiset pitoisuudet, mutta antioksidantit yms. kohdillaan?

hyi että miten ällöttävää vitaepro on. sain ilmaisen paketin ja kokeilin, puraisin vitaeprota ja suu täyttyi ihan verestä. ei se toki verta ollut mutta ihan punaseks meni ja maistu vähä vereltä tai kalalta tai joltai semmoselta en voinutkaan syödä. alkoi epäilyttämään, oli niin etovaa ja pakkauksessa ei kerrota juuri mitään tuotteesta. taitaa mennä roskiin tuo paketti.

[QUOTE="marsu";26454393]hyi että miten ällöttävää vitaepro on. sain ilmaisen paketin ja kokeilin, puraisin vitaeprota ja suu täyttyi ihan verestä. ei se toki verta ollut mutta ihan punaseks meni ja maistu vähä vereltä tai kalalta tai joltai semmoselta en voinutkaan syödä. alkoi epäilyttämään, oli niin etovaa ja pakkauksessa ei kerrota juuri mitään tuotteesta. taitaa mennä roskiin tuo paketti.[/QUOTE]

Ei se mitään karkkia ole mitä kuuluu syödä. Se nielastaan kokonaisena. Jotain maalaisjärkeä tähän touhuun.

VitaePro 1 kapseli sisältää

Astaksantiinia 2,0 mg, Luteiinia 6,0 mg, Zeaksantiinia 1,2 mg, C-vitamiinia 100 mg , D3-vitamiinia 5 µg, E-vitamiinia 12 mg, EPA 31 mg, DHA 125 mg

Astaksantiini 2,0 mg, Luteiini 6,0 mg, Zeaksantiini 1,2 mg
http://www.antioksidantit.com/astaksantiini/

C-vitamiini 100mg : C-vitamiini tarve on 500-1000mg / vrk (10–20% läntisestä väestöstä kärsii uusienkin tietojen mukaan yhä C-vitamiinin puutteesta, Suomessa luultavasti vielä useampi). C-vitamiinia kannattaa tankata joka päivä. C-vitamiinin puutos altistaa lukuisille eri sairauksille. Kun C-vitamiinia ei ole riittävästi, sitä ei riitä kaikkiin kehon soluihin ja kudoksiin.

D3-vitamiinia 5 µg : D-vitamiinin tarve on 50-125µg/vrk

E-vitamiinia 12 mg : Suomalaiset saavat E-vitamiinia keskimäärin riittävästi. Hyviä lähteitä ovat pähkinät, siemenet, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt

EPA 31 mg ja DHA 125 mg : Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä.

Eli kapselissa niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia.

Juuri tällaiset tuotteet pilaavat koko luontaisen terveyden hoidon maineen, kun myydään täyttä tyhjää kalliilla hinnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja täyttä humpuukia;28774423:
VitaePro 1 kapseli sisältää

Astaksantiinia 2,0 mg, Luteiinia 6,0 mg, Zeaksantiinia 1,2 mg, C-vitamiinia 100 mg , D3-vitamiinia 5 µg, E-vitamiinia 12 mg, EPA 31 mg, DHA 125 mg

Astaksantiini 2,0 mg, Luteiini 6,0 mg, Zeaksantiini 1,2 mg
Astaksantiini — Antioksidantit.com

C-vitamiini 100mg : C-vitamiini tarve on 500-1000mg / vrk (10–20% läntisestä väestöstä kärsii uusienkin tietojen mukaan yhä C-vitamiinin puutteesta, Suomessa luultavasti vielä useampi). C-vitamiinia kannattaa tankata joka päivä. C-vitamiinin puutos altistaa lukuisille eri sairauksille. Kun C-vitamiinia ei ole riittävästi, sitä ei riitä kaikkiin kehon soluihin ja kudoksiin.

D3-vitamiinia 5 µg : D-vitamiinin tarve on 50-125µg/vrk

E-vitamiinia 12 mg : Suomalaiset saavat E-vitamiinia keskimäärin riittävästi. Hyviä lähteitä ovat pähkinät, siemenet, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt

EPA 31 mg ja DHA 125 mg : Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä.

Eli kapselissa niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia.

Juuri tällaiset tuotteet pilaavat koko luontaisen terveyden hoidon maineen, kun myydään täyttä tyhjää kalliilla hinnalla.

Ja tätäkin tuotetta ystävälleni myytiin sanoin "Sisältää myös D-vitamiinia". Tottahan se on, mutta niin pienen määrän ettei se auta mihinkään.

omaa kokemusta ei ole, mutta mies on aikanaan myynyt ravintolisiä ja luontaistuotteita, ja jaksaa aina valittaa tuosta tuotteesta kun se (ihan hauska kyllä) mainos pyörähtää televisiossa. tuote on kuulemma aiheuttanut vakaviakin allergiaoireita, jotain höpissyt myös epäpuhtaista, halvoista ainesosista.

Joo, Ei missään nimessä vaikuta rehelliseltä koko witaepron myynti, olen miettinyt samaa kans, et jos se on hyvä tuote, niin sitä saisi joka kaupasta, joku tässä mättää. EI KIITOS.

[QUOTE="Huh huh";30189307]Millähän henkilö, jolta sormet katkaistiin, kirjoitti nettiin. Jokaiseen junaan joku?[/QUOTE]

Eiköhän sentään ne ollu sormukset kun jouduttiin joltakin katkaisemaan, ei sormet :D :D :D

Ihan hyviä kokemuksia on itsellä ja monilla muillakin Vitaepro:sta. Vastustuskyky ja yleinen vireystila on ainakin selvästi kohonnut. Yleensä on tullut perinteiset syys- ja kevätflunssat, mutta nyt näitä ei kahteen vuoteen ole ollut satunnaisia päivän-kahden pikku nuhaa lukuunottamatta.

Ihan kokeilemisen arvoinen tuote ainakin vastustuskykyyn ja jos yleistä vireystilaa haluaa parantaa. Joka-aamuinen aamuväsymyskin on lievempää kuin ennen :D

http://terveysniksit.blogspot.fi/2014/09/vitaepro-tilaaminen-kokemuksia.html

olen syönyt vitaproota 2 viikkoa,sormeni nivelet turposivat niin että sormukset jouduttiin katkaise-
maan.tuli mieleen että mitähän olen syönyt?onko muilla samoja kokemuksia?lopetin syömisen ja
keskityn oikeisiin aineisiin.kertokaa kokemuksista.

Turvotus saattoi olla allerginen reaktio, koska VitaPro sisältää soijalesetiini, se kyllä aiheuttaa allergiareaktion herkemmille.
Minäkin aloitin VitaPron käytön just, huomasin kyllä, että se sisältää soijalesetiiniä, kokeilen kuitenkin kuinka allerginen olen tälle aineelle, kun normaalisti soijarouhetta sisältävä leipä aiheuttaa heti reaktion.Ans kattoo nyt hetken...!

Moikka!
Mä oon käyttänyt vitaeprota nyt noin kaksi viikkoa ja on ilmennyt ihottumaa ranteissa joka kutiaa niinkun nokkosihottumaa tai jtn.
Lisäksi on ollut ihme huimausta viime päivät.
Taidan lopettaa vitaepro:n käytön. :( :(

Yhteistyössä