Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä:Miehen mielestä ihannesuhteessa siis olisi riitoja 0 kpl. Itse olen eri mieltä ja minusta jokaisessa suhteessa tulee joskus riitoja ja erimielisyyksiä. Mies on myös valmis eroamaan jokaisen riidan aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Mun mielestä silloin ei ole rakkautta jos ei ole riitojakin! JOs ei tapella välillä niin se on sitten sama jos asuis kämppiksen kanssa (ei tunteita ei riitoja)
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:me ei miehen kanssa riidellä. Olemme yhdessä oleet yli 10 vuotta. ku,pikaan ei alistu.
Selvennykseski en lue riidaksi sitä jos mä nipotan koko päivän jostain kun mua ottaa päähän joku tai oon väsynyt ja mies murahtaa kerran ettei hän jaksa kuunella enään ja huomaa että oon napissut.
Mutta siis me puhumme paljon ja olemme molemmat aika samanlaisia.emme kaipaa viimeitä sanaa.
Jos mies tulee töistä kuin perseeseen ammuttu karhu niin mä voin sanoa etä musta tuntuu pahalta kun on vihanen. en hyökkää sitä päin ja sama juttu että mies ei vastaa mun kiukuun kiukulla vaan rauhottaa enemmänkin.
Ja meillä todella ihana avioliitto vaikka emme riitele :heart:
muuten tähän sen lisään että ensimmäisen vuoden aika riitelimme paljon. Sen jälkeen saatiin tasapaino tähän suhteeseen. Kai haettiin omaa paikkaa silloin vielä ja olimme teini-ikäisiä silloin.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä:Miehen mielestä ihannesuhteessa siis olisi riitoja 0 kpl. Itse olen eri mieltä ja minusta jokaisessa suhteessa tulee joskus riitoja ja erimielisyyksiä. Mies on myös valmis eroamaan jokaisen riidan aikana.
Inhottavaa, mutta johtunee siitä että miehen vanhemmat eivät ole kuulemma koskaan riidelleet. Todella vaikea uskoa, ja jos on totta niin suhteessa on mielestäni jotain vikaa (appiukko on tosi voimakas persoona, anoppi taas alistuva, joten luulen ettei uskalla sanoa vastaan). Tai sit ovat vaan riidelleet niin ettei lapset ole nähneet.
Vai voiko olla ihmisiä, jotka olleet yhdessä n. 30 vuotta, eivätkä ole riidelleet koskaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:miten määritellään se, mikä on riitelyä ja mikä keskustelemista ja asioista eri mieltä olemista?
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:me ei miehen kanssa riidellä. Olemme yhdessä oleet yli 10 vuotta. ku,pikaan ei alistu.
Selvennykseski en lue riidaksi sitä jos mä nipotan koko päivän jostain kun mua ottaa päähän joku tai oon väsynyt ja mies murahtaa kerran ettei hän jaksa kuunella enään ja huomaa että oon napissut..
Inhottavaa, mutta johtunee siitä että miehen vanhemmat eivät ole kuulemma koskaan riidelleet. Todella vaikea uskoa, ja jos on totta niin suhteessa on mielestäni jotain vikaa (appiukko on tosi voimakas persoona, anoppi taas alistuva, joten luulen ettei uskalla sanoa vastaan). Tai sit ovat vaan riidelleet niin ettei lapset ole nähneet.
Vai voiko olla ihmisiä, jotka olleet yhdessä n. 30 vuotta, eivätkä ole riidelleet koskaan?