V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en ole kuullut:Eipä taida Valiolla omaa suklaata olla.
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Hyla on Valion tuotenimi vähälaktoosisille tuotteille...aivan kuten into on ingmannin. opetelkaa hyvät ihmiset tuo asia jo pikkuhiljaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja en ole kuullut:Eipä taida Valiolla omaa suklaata olla.
Miten se Valio tähän liittyy.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Hyla on Valion tuotenimi vähälaktoosisille tuotteille...aivan kuten into on ingmannin. opetelkaa hyvät ihmiset tuo asia jo pikkuhiljaa
aha ok, anteeksi. Ei ole perheessä tai muutenkaan sen enempää lähipiirissä yhtäkään tällaisia tuotteita tarvitsevaa niin enpä ole perehtynyt. Kiitos tiedosta...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän ohi aiheen mutta hymyillyttää kaverini joka omasta mielestään kärsii laktoosi intorelanssista mutta voi vetää fazerin sinisen levyn ihan ongelmitta =D
Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:Hyla on Valion tuotenimi vähälaktoosisille tuotteille...aivan kuten into on ingmannin. opetelkaa hyvät ihmiset tuo asia jo pikkuhiljaa
aha ok, anteeksi. Ei ole perheessä tai muutenkaan sen enempää lähipiirissä yhtäkään tällaisia tuotteita tarvitsevaa niin enpä ole perehtynyt. Kiitos tiedosta...
no etpä ole ainut. uskomattominta on, että ammattilaisetkin puhuvat Hyla tuotteista.hyvin onnistui Valio markkinoinnissaan aikoinaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän ohi aiheen mutta hymyillyttää kaverini joka omasta mielestään kärsii laktoosi intorelanssista mutta voi vetää fazerin sinisen levyn ihan ongelmitta =D
Kyllä minä ainakin tuohon pystyn. Oon aina pystynyt. Ja laktoosi-intoleranssi on ihan oikeasti todettu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän ohi aiheen mutta hymyillyttää kaverini joka omasta mielestään kärsii laktoosi intorelanssista mutta voi vetää fazerin sinisen levyn ihan ongelmitta =D
Kyllä minä ainakin tuohon pystyn. Oon aina pystynyt. Ja laktoosi-intoleranssi on ihan oikeasti todettu.![]()
Okei,ku jotenkin se vaan mun mielestä ollut hassua aina että jaksaa siitä sanoa ja vetää posket lommolla suklaata ja tavallista juustoa=D
Oon ymmärtänyt että kokeissa käynyt ja ollut siellä rajalla tuo arvo.
Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän ohi aiheen mutta hymyillyttää kaverini joka omasta mielestään kärsii laktoosi intorelanssista mutta voi vetää fazerin sinisen levyn ihan ongelmitta =D
Okei,ku jotenkin se vaan mun mielestä ollut hassua aina että jaksaa siitä sanoa ja vetää posket lommolla suklaata ja tavallista juustoa=D
Oon ymmärtänyt että kokeissa käynyt ja ollut siellä rajalla tuo arvo.
Nuo kypsytetyt juustot eli "tavalliset" juustothan ovat kaikki laktoosittomia. Ei ole erikseen olemassa mitään laktoositonta Edamia yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän ohi aiheen mutta hymyillyttää kaverini joka omasta mielestään kärsii laktoosi intorelanssista mutta voi vetää fazerin sinisen levyn ihan ongelmitta =D
Alkuperäinen kirjoittaja juu:http://laktoositon.net/group.php?group_id=4 siin on laktoosittomat suklaat!
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ja mulla ei ainakaan reagoi vatsa aina samalla tavalla. Testien mukaan maitoallergiassa nega, mutta laktoosi-intoleranssi positiivinen, se on itse asiassa kolme kertaa testattu, ensimmäisen kerran kun olin 5-6-vuotias.
Joskus voin syödä ihan hyvin tavallista jäätelöä jne, toisinaan vatsa ei kestä edes laktoositonta. En tiedä miksi. Olis kiva, kun tietäisi aina etukäteen koska kannattaa syödä jäätelöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vähän ohi aiheen mutta hymyillyttää kaverini joka omasta mielestään kärsii laktoosi intorelanssista mutta voi vetää fazerin sinisen levyn ihan ongelmitta =D
Kyllä minä ainakin tuohon pystyn. Oon aina pystynyt. Ja laktoosi-intoleranssi on ihan oikeasti todettu.Mutta litra jäätelöä aiheuttaa jo oireita... Itse asiassa jo puolikin litraa kerralla syötynä.
![]()