Onko oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarafiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarafiina

Vieras

Mun paras kaveri kiristää mua!
Siis menin puhumaan sille et haluun tulla raskaaks ja et oon harkinnu et teen sen ilman et kerron mun poitsulle.
Nyt se kiristää et menee kertomaan sen mun poikaystävälle!
V*ttu! se on ex kaveri täst lähin!
Sanoinki et jos se kertoo jotain ni mä keksin kyl keinot kostaa!

Kertokaa menisittekö te tekeen jotain tollasta?

Mä en ikinä tekis noin, vaik en aina kaikkee hyväksyiskään!
En menis kertoo kellekää mulle luottamuksellisesti kerrottua juttua!
Suututtaa! Mä oon niin vihanen nyt!

Oikeastaan ihan fiksu kaveri,se on todella alhaista jos hankkiudut raskaaksi miehesi tietämättä/vastoin hänen tahtoaan.Jos kertoo niin siinä menee sinun luottamus kaveriisi sekä miehesi luottamus sinuun,oisit miettiny kannattaako tuollaista edes mennä ääneen sanomaan....

No minä en kyllä olisi sanonut kaverille, en edes parhaalle ystävälle, jos tuollaista suunnittelisin. Siis puuttumatta yhtään siihen mikä on oikein ja mikä väärin niin minä en kertoisi tuollaista minkä en missään nimessä tahtoisi tulevan päivänvaloon ikinä.

No ihan sama mitä sun kaveris on sanonu, mutta mieti vähän ennen ku alat tuumasta toimeen!!!! :headwall: Jos sun poikakaveri on sitä mieltä että ei ja sä tuut raskaaksi ihan tarkoituksella hänen tietämättä niin olet kuitenki vaatimassa sen päätä vadille kasvatus asiassa! Oikeasti mieti!!!! Ei se lasten saaminen ja kasvattaminen ole aina niin ruusuista!

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Oikeastaan ihan fiksu kaveri,se on todella alhaista jos hankkiudut raskaaksi miehesi tietämättä/vastoin hänen tahtoaan.Jos kertoo niin siinä menee sinun luottamus kaveriisi sekä miehesi luottamus sinuun,oisit miettiny kannattaako tuollaista edes mennä ääneen sanomaan....

Jos sulle ois kaveri kertonu luottamuksella jotain vastaavaa niin sä menisit heti kailottaan sen etenpäin? Niinkö?

Tosi kiva. toivottavasti sulla ei oo sinisilmäsiä ystäviä jotka luottais siihen et kahdenkesken puhuttuja juttui ei kerrota eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja sarafiina:

Jos sulle ois kaveri kertonu luottamuksella jotain vastaavaa niin sä menisit heti kailottaan sen etenpäin? Niinkö?

Tosi kiva. toivottavasti sulla ei oo sinisilmäsiä ystäviä jotka luottais siihen et kahdenkesken puhuttuja juttui ei kerrota eteenpäin!
Tuossa tapauksessa kertoisin kyllä,ei miesparka saa kontolleen ei-toivottua lasta.Kasva aikuiseksi ensin ennen kuin suunnittelet lapsen hankintaa.Ja mulla ei ole sellaisia kavereita jotka salaa mieheltään hankkiutuu raskaaksi,joten ei ole tarvetta niistä asioista kailotella....

Mä en mun ystävän luottamuksella kerrottuja asioita kerro eteenpäin, mutta tuo on asia että en edes minä olis hiljaa!!! Mun mielipide tulis esiin siinä hetkessä ku asian kuulisin!!! Tuo on sellainen asia johon et liity vain sinä vaan myös sun poikakaveri ja pieni TÄYSIN VIATON ihminen!!!

Kiitti vaa!
Tosi asiallista porukkaa täällä!

Onks toi kaikkien mielestä ok ?
En mä ny väittäny et toi mitä mä meinasin tehdä ois ihan oikein, mut ei silti mun mielest voi noin tehdä!

Kiitti vaa!
Tosi asiallista porukkaa täällä!

Onks toi kaikkien mielestä ok ?
En mä ny väittäny et toi mitä mä meinasin tehdä ois ihan oikein, mut ei silti mun mielest voi noin tehdä!

On asioita joista ei vain voi vaieta!
Ja joo tuo sun suunnitelma ei ole ollenkaan oikein ja kyllä nostan hattua sun kaverille joka FIKSUNA ymmärtää asian vakavuuden!

Alkuperäinen kirjoittaja juupa:
No minä en kyllä olisi sanonut kaverille, en edes parhaalle ystävälle, jos tuollaista suunnittelisin. Siis puuttumatta yhtään siihen mikä on oikein ja mikä väärin niin minä en kertoisi tuollaista minkä en missään nimessä tahtoisi tulevan päivänvaloon ikinä.

Joo. Tästlähin mä oon viisaampi. Ei pelkoo et vähään aikaan puhun mitään omia juttujani kellekää. :(

Alkuperäinen kirjoittaja juupa:

Joo. Tästlähin mä oon viisaampi. Ei pelkoo et vähään aikaan puhun mitään omia juttujani kellekää. :(

Mä oikeasti toivon että sun kaveri kertoo sun poikakaverille...

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
No ihan sama mitä sun kaveris on sanonu, mutta mieti vähän ennen ku alat tuumasta toimeen!!!! :headwall: Jos sun poikakaveri on sitä mieltä että ei ja sä tuut raskaaksi ihan tarkoituksella hänen tietämättä niin olet kuitenki vaatimassa sen päätä vadille kasvatus asiassa! Oikeasti mieti!!!! Ei se lasten saaminen ja kasvattaminen ole aina niin ruusuista!

Siis iha samahan se olis jos mä tulisin vahingos raskaaks!
Mä tiedän et se sopeutus ajatukseen ja meist tulis perhe.
Ei sen tarvis saada tietää et mä oon vähä jelpannu "vahinkoo".

Siis voisinha mä tulla vahingoski raskaaks.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:

Siis iha samahan se olis jos mä tulisin vahingos raskaaks!
Mä tiedän et se sopeutus ajatukseen ja meist tulis perhe.
Ei sen tarvis saada tietää et mä oon vähä jelpannu "vahinkoo".

Siis voisinha mä tulla vahingoski raskaaks.

Tästä voimme päätellä että tää on provo,ei tuo ole täysjärkisen puhetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:
Kun oisit vielä sitten sen verran viisaampi että puhuisit miehelles noista vauvahaaveista etkä päätä itseksesi miehesi puolesta!

Mä tiedän ettei se haluu viel :(
Tai se on sanonu ettei viel. Mä uskon et se olis kans iha onnellinen jos mä tulisin raskaaks.
Jos toi K*sipää ex kaveri ei pilaa kaikkee! :(

Yhteistyössä