Mä oon niin pettynyt, onko naiset oikeasti näin idiootteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Mun kaveri nyt sit otti takaisin sen väkivaltaisen ja viinaa kittaavan kihlattunsa takaisin |O

Ja sit mun yks toinen kaveri on vissiin ottamassa miestään takaisin (ja tämä mies on kans väkivaltainen, elämäntapajuoppo ja totaalinen narsisti).

Tästä lähin mä en suostu kuuntelemaan enää yhtään vuodatusta kummaltakaan. Koska mä oon koittanut tosissani auttaa kumpaakin ja he vapaaehtoisesti jäävät noihin tilanteisiin...

joo näitä tapauksia riittää...se on harmi ettei nämä naiset näe sitä asiaa kunnolla vastakun eroavat tai jotkut ei näe sittenkään :( Pitää tapahtua jotakin toosi pahaa ennen kun he ymmärtävät ettei sellasen narsistin kanssa voi elää aitoa elämää.

On ihanaa, että kannat huolta kavereistasi, mutta et voi kuitenkaan tehdä päättää heidän elämästä, vaikka he itse tekis miten tyhmiä päätöksiä. Voit vaan olla ystävä, jos haluat.

Kynnysmatto ei kuitenkaan kenenkään tarvitse eikä pidä olla. Jos siusta tuntuu, ettei he arvosta siun ystävyyttä, niin anna olla.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
On ihanaa, että kannat huolta kavereistasi, mutta et voi kuitenkaan tehdä päättää heidän elämästä, vaikka he itse tekis miten tyhmiä päätöksiä. Voit vaan olla ystävä, jos haluat.

Kynnysmatto ei kuitenkaan kenenkään tarvitse eikä pidä olla. Jos siusta tuntuu, ettei he arvosta siun ystävyyttä, niin anna olla.

miks aina päätellään ettei ystävyyttä ja neuvoja arvosteta? niitä on niin helppo antaa

no sitten sun täytyy vaan katkasta välis ystäviisi. et sä ole velvollinen kerta toisensa jälkeen kuuntelemaan ja katselemaan tuollaista.

mutta voin myös kertoa että jos olet tosi ystävä, tuossa tilanteessa liukene vähin äänin, älä kuvittele että äskeinen vuodatuksesi palstalle helpottaa piirun vertaa ystäviesi korvissa heidän oloaan. päinvastoin :hug:

Mua ei jaksa enää tippakaan kiinnostaa et miltä heistä tuntuu. Koko ajan pelkkää valitusta siitä miten kusipäitä nää miehet on mut silti jäädään siihen suhteeseen. Kumpaakaan ei v*ttuakaan kiinnosta mitä mulle kuuluu, koska heillä molemmilla on niin kova kiire valitella omaa huonoa tilannettaan ja suhdettaan.
Mua käytetään henkisenä kaatopaikkana.

Enkä mä muista et koska kumpaakaan olis oikeesti kiinnostanut mun ongelmat :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:

miks aina päätellään ettei ystävyyttä ja neuvoja arvosteta? niitä on niin helppo antaa

Sanoinkin, että JOS tuntuu, ettei ystävyyttä arvosteta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Etkö sä tiedä, että kun tarpeeksi rakastaa, niin toisen saa sillä rakkaudella muuttumaan? Ja onhan tuollainen hieman arvaamaton, viinaanmenevä, väkivaltainen renttu parempaa, ja jännempää seuraa, kuin tavallinen mies.

:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mua ei jaksa enää tippakaan kiinnostaa et miltä heistä tuntuu. Koko ajan pelkkää valitusta siitä miten kusipäitä nää miehet on mut silti jäädään siihen suhteeseen. Kumpaakaan ei v*ttuakaan kiinnosta mitä mulle kuuluu, koska heillä molemmilla on niin kova kiire valitella omaa huonoa tilannettaan ja suhdettaan.

Enkä mä muista et koska kumpaakaan olis oikeesti kiinnostanut mun ongelmat :snotty:

Jep, jotkut ihmiset on vaan sellasia. Onneks kenenkään kaveri ei ole pakko olla, ainakaan enää aikuisiällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:

Jep, jotkut ihmiset on vaan sellasia. Onneks kenenkään kaveri ei ole pakko olla, ainakaan enää aikuisiällä.

Totta... :ashamed: Mut ei mulla oikein muitakaan kavereita ole...
Eikä sinällään mitään, mä tiedän et oon hyvä kuuntelemaan ja leikkimään terapeuttia mut mä vaan haluaisin et muakin kuunneltais joskus... :snotty:

Yhteistyössä