Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:22 vieras kirjoitti:Olisko kuitenkin kannattanu käyttää heti jälkitarkastuksessa. Ethän huomannut oikeetakaan tulehdusta kun oli piilevänä. Eli siis et voi tietää onko tulehdus parantunu vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:25 vieras kirjoitti:no mä vähän kyllä ihmettelen sitä että millä oikeudella puheterapeutti tutkii lapsen lääkäri käyntejä? sillä eiväthän tk-lääkäri käynnit hänelle kuulu ja se että ei ole kysynyt edes lupaa vanhemmilta saadakseen tutkia lapsenlääkäri käyntejä! ja mikäköhän tän puheterapeutin pointti oli?
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:14 äiti kirjoitti:Että puheterapeutti tutkii lapsen lääkärikäyntejä, ja soittelee sitten niistä mulle?
Väittää mulle etten ole huolehtinu lapseni terveydestä kun ei lue missään että oisin käyttäny.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:35 CotHai kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:14 äiti kirjoitti:Että puheterapeutti tutkii lapsen lääkärikäyntejä, ja soittelee sitten niistä mulle?
Väittää mulle etten ole huolehtinu lapseni terveydestä kun ei lue missään että oisin käyttäny.
Tähän suoraan sanottuna ei ole. Vaitiolovelvollisuus pitäisi olla tuossakin se, joka pitää. Puheterapeutilla ei ole mitään oikeutta puuttua toisten lapsien lääkärikäynteihin, eikä oikeutta keskustella lääkärin kanssa lapsesta.
Senhän sanoo jo lakikin, eikö?Ja mitä sitä lääkärillä, jos ei tarvetta ole ollut.. olisi iloinen, että on toisella terve lapsonen.
Itse varmaan henk.koht hoitaisin tuollaisen käytöksen jälkeen uuden puheterapeutin, joka ei yrittäisi liian innokkaasti puuttua toisten asioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:32 äiti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 10:25 vieras kirjoitti:no mä vähän kyllä ihmettelen sitä että millä oikeudella puheterapeutti tutkii lapsen lääkäri käyntejä? sillä eiväthän tk-lääkäri käynnit hänelle kuulu ja se että ei ole kysynyt edes lupaa vanhemmilta saadakseen tutkia lapsenlääkäri käyntejä! ja mikäköhän tän puheterapeutin pointti oli?
En tosiaan tiedä mitä sillä tiedolla tekee, ja ilman lupia käy utelemassa niitä.
Ei minustakaan kuulu yhtään sille minkä takia mekin lääkärissä käydään, kai se minunkin käynnit kattelee siellä![]()
Ja saako se niitä muka jollain oikeudella kattoo?