V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Oletus:Oletan että tällä pariskunnalla on lapsia ja sen takia oli väärin että mies sulki puhelimensa mitään sanomatta. Vanhempana olo on juuri sitä että oma "Itsekkyys" loppuu tasan tarkkaan siihen pisteeseen kun Vanhempana olon VASTUU astuu voimaan. Ei ole oikein että kumppanille aiheutetaan vielä lisää HUOLTA sulkemalla koko muu perhe pois.
ihan ymmärrettävä pointti. Meillä kuitenkin edelleen saa vanhemmat laittaa puhelimet kiinni jos esim johki lähtään eikä haluta olla tavoitettavissa, pitäköönki muut sitä itsekkyytenä mut mä taas näkisin että vaikka mulla lapsi onki ei se tarkota sitä et lapsi pitäs kasvattaa kylkeen kiinni,kyllä mä edelleen tahon olla välillä rauhassa.
Juur. Noi jotka haluaa saada kokoajan puolisonsa kiinni, on niitä, mitköä haluaa vahtaa toisen menoja ja olla perskärpäsenä persiissä koko ajan. Onneksi mun eukko ei ole sellainen
Osa tämän palstan isukeista ovat sellaisia, että ovat lähinnä menossa myös vapaa-ajallaan. Onneksi oma mieheni viihtyy myös kotona