täytyykö synnytyssalissa olla puhelimen kiinni? vai suljitteko puhelimen muuten vaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunutsisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25631162]Taas tätä nykyaikaa, että synnyttäessäkin pitäisi olla puhelimen äärellä?
Kai nyt sentään saa rauhassa synnyttää, ei kukaan täysjärkinen tekstaile kesken pahimpien supistusten,
kyllä siinä tarvitaan kunnon keskittyminen että jaksaa koko synnytyksen. Ellei sitten olta niin vahvoja lääkityksiä ettei tunnu missään...

Tyhmä kysymys siis ap...odota vaan kun itse synnytät niin tajuat miten hölmö kysymys..[/QUOTE]

:D :D

[QUOTE="vieras";25631162]Taas tätä nykyaikaa, että synnyttäessäkin pitäisi olla puhelimen äärellä?
Kai nyt sentään saa rauhassa synnyttää, ei kukaan täysjärkinen tekstaile kesken pahimpien supistusten,
kyllä siinä tarvitaan kunnon keskittyminen että jaksaa koko synnytyksen. Ellei sitten olta niin vahvoja lääkityksiä ettei tunnu missään...

Tyhmä kysymys siis ap...odota vaan kun itse synnytät niin tajuat miten hölmö kysymys..[/QUOTE]

Itse olet tyhmä. En tiedä onko se synnyttämässä vai minne on kadonnut! Olen huolissani ja toivon että on synnyttämässä eikä kuollut.

Ei pidä olla, ja saa synnyttää halutessaan rauhassa.
Ja synnytykseen nyt monesti kuluu aikaa ennen niitä "pahimpia supistuksia".
Kukin tyylillään.
Itselläni oli kone, kirjoja ja musiikkia mukana ajanvietteenä molemmissa, ja tarpeeseen tuli. Ihan hyvää tekee keskittyä muuhunkin kuin kipuihin jos suinkin pystyy.