Onko nyt liikkeellä piiiiiiiiiiiiiitkäkestoista yskää?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Meidän pojalla oli muutama vuosi sitten mystinen 9 viikkoa kestävä yskä. Se oli aika kamalaa, kun yskä korostui aina öiseen aikaan.

a.p.
[QUOTE="Minä";25063594]Meillä pojalla ollut pitkälti yli 2kk kova yskä eikä lopu millään.[/QUOTE]

Meillä myös toista kuukautta... Lääkäri ei ottanut tosissaan. Täytynee viedä yksityiselle.

oho
Erikoista että joku sanoi että myko oli testattu vaikka vasta viikon yskinyt..
Meillä tytöltä otettiin se testi ja sanottiin että tuloksissa menee 10 ARKIPÄIVÄÄ, joten saadaan sen tieto vasta viikon päästä. Onko oikeesti niin että yksityisellä sais sen jotenkin nopeemmin? Miksi ihmeessä näin??

Erikoista että joku sanoi että myko oli testattu vaikka vasta viikon yskinyt..
Meillä tytöltä otettiin se testi ja sanottiin että tuloksissa menee 10 ARKIPÄIVÄÄ, joten saadaan sen tieto vasta viikon päästä. Onko oikeesti niin että yksityisellä sais sen jotenkin nopeemmin? Miksi ihmeessä näin??
mulla on ollut epämääräistä flunssaa ja kuumeilua koko syksy, siksi testasivat. Ja kyllä yksityisellä saa tulokset huomattavasti nopeammin, ei julkisella koskaan mitään saa, tuloksissa kestää tajuttoman kauan.

23v
Mulla oli viime tammikuussa hinkuyskä, joka ikinen yö heräsin yskimään yöllä ja yskä loppui aivan järkyttävään hengenahdistuskohtaukseen, joka yö olin ihan varma että kuolen kun ei meinannut henkeä saada..

Yhteistyössä