onko nyt jotain s-posti viruksia liikkeellä..??

PrincessOfAcco

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
1 719
1
36
onko nyt jotain s-posti viruksia liikkeellä..??

En tiedä uskallanko vastata meiliin, ei oo tuttu osoite, mut on hotmail osoite. selain estää sen avaamisen varmuuden vuoksi, mutta en tiedä uskallanko silti avata ja kattoa.. aihe on ihan vaan hei, ja osoite ihan tavallinen suomalainen naisen etunimi ja muutama numero...

Mulle oli tullut tänään ainakin semmoinen enkä avannut koska on se sama mese juttu kun oli jo aiemmin!!!! Eli näemmäs on liikkeellä taas vaikka ja mitä! Mullakin on se troijalainen jo koneella mistä on nyt lehdissäkin varoiteltu!

Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:
en taida uskalla avata, lähettäköön uudelleen niin että otsikosta käy ilmi kuka on ja mitä haluaa jos on tuttu :/

Vaikka siis se olis tuttu lähettäjä ni ei luultavastikkaan ole itse lähettänyt noita mut ilmeisesti on avannut kyseisen sähköpostin ja laittanut sinne tunnuksensa joten sen jälkeen lähtee sitä lähettämään eteenpäin!

onko ulkkis nimi? jos on niin se on se ns.nigerialainen kerjuukirje...
eli tarkoituksena urkkia ihmisten tilinumeroita..
ja mulle tuli kanssa tutulta ihmiseltä meili ja se herjas sen heti punaselle/vaaralliseksi.
Sisälti yhden linkin.

Mulle tuli siis ihan yhteyshenkilöltä toi viesti ja hotmaili sano kun avasi et ei avannut linkkejä kun on vaarallinen ja samantien poistin ja ilmoitin kyseiselle ihmiselle et konees lähettelee mulle semmoista. Siinä ois ollu et ois muka maksua vastaan saanut tietää kuka on torjunut sun mesessä!!!

Yhteistyössä