vierailija

Hehkutettu, miinat korvaava ”hyppykaveri” antaa odottaa itseään – kehittäjä: uusi asejärjestelmä on valmis kesällä
Hyppypanoksesta on kohistu jo useita vuosia, mutta valmista ei ole tullut.
Ilman vasemmistoa meillä olisi hyppymiinan lisäksi putki- ja sakaramiinat.Jotain hyötyä Tarja Halosestakin loppupeleissä olikin. Saatiin tappavampi miina.
Näinhän minä olen täällä yrittänyt kertoaJotain hyötyä Tarja Halosestakin loppupeleissä olikin. Saatiin tappavampi miina.
Maamiina joka räjähtää heti kun sen päälle astuu särkee vähintään jalan, mutta kun hyppymiinan päälle astuu se vain virittyy ja kun jalka siirtyy pois hyppymiinan päältä niin se hyppää mekanismin avulla noin metrin korkeuteen ja räjähtää tuhoten keskivartalon.Hyppykaveri, hyppypanos?
Tästä olisi Orwell mielissään.
Miina joka räjähtää päälle astuttaessa ja repii vähintään raajan irti, todennäköisesti tappaa uhrin, on sotilasslangissa "hyppykaveri".
Kas kun ei ilopompauttaja tai veikeävieteri.
Suolet lentää pihalle.Maamiina joka räjähtää heti kun sen päälle astuu särkee vähintään jalan, mutta kun hyppymiinan päälle astuu se vain virittyy ja kun jalka siirtyy pois hyppymiinan päältä niin se hyppää mekanismin avulla noin metrin korkeuteen ja räjähtää tuhoten keskivartalon.
Oon kuullut myösJotain hyötyä Tarja Halosestakin loppupeleissä olikin. Saatiin tappavampi miina.
Ketäs ne ovatkaan olleet 1900-luvulla jotka ovat Suomesta hyökänneet itään.Ja keitäs ne ovatkaan olleet 1900 -luvulla, kuin idästä tulleet ulkomaalaiset. Jos eivät tule luvatta rajan yli, niin kukaan heistä ei myöskään kuole. It’s so simple
Kaupallinen yhteistyö: Libero