onko nykyajan äidit oikeesti näin tyhmiä?

ihmiset kyselee tääl ihan uskomattomia eikö nykyäjan äiteillää oo enää omaa päätään ollenkaan milloin nan2 eikö se lue purkissa milloin iltasatuja no voithan sä lukea vaikka jo ennen ku lapsi ees syntyy tässä muutama kysymys.miettikää nyt itse.ja jos lapsen terveyteen liittyy niin luotan kyllä itse ennemmin ammattilaisiin kuin kyselen palstoilta.maalaisjärkeä!!!!!!!!! :LOL:
 
nytharmaana
Ei pahalla mutta sulla on varmaankin luki ja kirjoitushäiriö. Oli meinaan aika sekavaa tuo sun teksti, mut se mitä siitä irti sain niin olikin sitten ihan turhaa asiaa. Kaikille ei näet ole itsestäänselvää nämä lapsiin liittyvät asiat ja mun mielestä on hemmetin hienoa että on olemassa netti jossa voi saada apua ja neuvoja muilta äideiltä ja oppiakin ehkä jotain.
Itse olen hoitanut pieniä lapsia paljon ja mielestäni niistä jotain tiedänkin, mutta kun oman lapsen saa niin sitä on huolissaan mitä pienimmästäkin asiasta ja tulee kyseltyä vaikka jos mitä :) Mutta so what....ole vastaamatta jos siltä tuntuu ja anna kysyvän kysellä :hug: Ja jos joku epäilee lapsellaan olevan jotain vakavaa niin hän varmasti kysyy lääkäriltä, mutta aluksihan voi kysyä täältä jos jollain olis samoja kokemuksia.
 
Nykyään ei ole enää niitä omia vanhempia saman katon alla auttamassa lasten hoidossa ja ennen aikaan ne typerät kysymykset osoitettiinkin omille vanhemmilleen, he kun siinä lähellä olivat valmiina auttamaan.
Nykyään on myös ihan tavallista että ensimmäinen lapsi jota tuoreet vanhemmat pitävät sylissään on ensimmäinen pisni lapsi jota he ikinä ovet pitäneet sylissään. Tällaisessa tilanteessa on kyllä hieman vaikea ymmärtää miten ihmeessä tällaiset vanhemmat edes voisivat tietää kaikki tuttelien lämmitys tavat sun muut. Tai että milloin voisi olla hyvä aika alkaa lukea iltasatuja, ehkä uudet vanhemmat haluaisivat lapsen jo ymmärtäövän jotain, jos ei sadusta nin heidän äänenpainoistaan ja sitä kautta välittyvästä tunteesta.

ps. ei ole olemassa typeriä kysymyksiä vaan ainoastaan typeriä vastauksia....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 23:00 kookosta kirjoitti:
Nykyään ei ole enää niitä omia vanhempia saman katon alla auttamassa lasten hoidossa ja ennen aikaan ne typerät kysymykset osoitettiinkin omille vanhemmilleen, he kun siinä lähellä olivat valmiina auttamaan.
Nykyään on myös ihan tavallista että ensimmäinen lapsi jota tuoreet vanhemmat pitävät sylissään on ensimmäinen pisni lapsi jota he ikinä ovet pitäneet sylissään. Tällaisessa tilanteessa on kyllä hieman vaikea ymmärtää miten ihmeessä tällaiset vanhemmat edes voisivat tietää kaikki tuttelien lämmitys tavat sun muut. Tai että milloin voisi olla hyvä aika alkaa lukea iltasatuja, ehkä uudet vanhemmat haluaisivat lapsen jo ymmärtäövän jotain, jos ei sadusta nin heidän äänenpainoistaan ja sitä kautta välittyvästä tunteesta.

ps. ei ole olemassa typeriä kysymyksiä vaan ainoastaan typeriä vastauksia....
Olenpa vahvasti samaa mieltä :attn:
 
Hoh hoijaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 21:24 vieras kirjoitti:
ihmiset kyselee tääl ihan uskomattomia eikö nykyäjan äiteillää oo enää omaa päätään ollenkaan milloin nan2 eikö se lue purkissa milloin iltasatuja no voithan sä lukea vaikka jo ennen ku lapsi ees syntyy tässä muutama kysymys.miettikää nyt itse.ja jos lapsen terveyteen liittyy niin luotan kyllä itse ennemmin ammattilaisiin kuin kyselen palstoilta.maalaisjärkeä!!!!!!!!! :LOL:
Sinähän se olet harvinaisen typerä tapaus. Jos kuule ottaa päähän, niin sun ei tarvitse näillä sivuilla käydä. Olet säälittävä! Kasva aikuiseksi. Ärsyttää tommoset lapselliset kommentit. Onneksi tätä sivustoa käyttää myös järkevät aikuiset.
 

Yhteistyössä