Onko normaalia tällänen vauvalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Meidän 5kk vetää itteään kauheesti taakse päin kun nostaa kainaloista seisomaan, yhtäkkiä heittää taaksepäin..sitten hällä tulee vielä kävelyheijaste ja leuka väpättää välillä..se th sai mut ihan hermostuneeks kun vaan mietin et mikä vauvalla on vikana :/

No kaksi kertaa jo sanonut että muista puhua lasten polilla siitä leuan väpätyksestä ja nyt tuosta kävelyheijasteesta ja kun kysyn että mitä ne sitten meinaa niin sanoo vaan että ei mitään, puhu nyt siellä vaan :/

Meillä oli kanssa joskus syksyllä (eli tuossa samassa iässä) tuota taakse päin heittäytymistä. Ihan on tällä hetkellä normisti kehittynyt, terve 1v ja kaarelle menokin rajoittuu pukemiseen:). Tuohon heijasteasiaan en kyllä osaa ottaa kantaa.

Eiköhän tuo ole normaalia ja jos vallankin on ihan muuten normaali :saint: ja muistaakseni mä noista heijaista itse joskus neuvolalääkäriltä kyselin ja sanoi niiden (joidenkin ) kestävän tuonne ikään saakka :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Eiköhän tuo ole normaalia ja jos vallankin on ihan muuten normaali :saint: ja muistaakseni mä noista heijaista itse joskus neuvolalääkäriltä kyselin ja sanoi niiden (joidenkin ) kestävän tuonne ikään saakka :D

Niin ne kai on :ashamed: ärsyttää kun se th puhuu niin salamyhkäisesti ja et kysy nyt sieltä polilta jne :ashamed: hulluksihan tässä tulee kun hakee kaikkia merkkejä vauvasta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:

Niin ne kai on :ashamed: ärsyttää kun se th puhuu niin salamyhkäisesti ja et kysy nyt sieltä polilta jne :ashamed: hulluksihan tässä tulee kun hakee kaikkia merkkejä vauvasta :snotty:

Jos se on vaan itsekin vähän epävarma ja haluaa varmuuden vuoksi sanoa noin.. :) Leuka on meilläkin väpättänyt noilla ja heijasteitakin tullut aika pitkään. Mut tokihan se mainita kannattaa..

Yhteistyössä