Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:39 TheSimpsons kirjoitti:Varmaan jollekin se on normaalia, mutta itse en imettäis sen ikäistä enää.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:54 Aapee kirjoitti:Entäs jos lapsi syö ihan "tavallista ruokaa", mutta äiti haluaa sen lisäksi antaa vielä tissiä? Itse en kyllä ymmärrä että miksi...?![]()
Tästä olen samaa mieltä, mutta silti en imettäis enää 2-vuotiasta. Vauvan ruokkimiseenhan ne tissit on tarkoitettu. Mutta en sanois että "aiemmin kukaan ei ois ihmetellyt"... Joskus ennenhän ei välttämättä imetetty viikkoakaan, annettiin vaan lehmänmaitoa tms. samaa mitä isommillekin lapsille annettiin.Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:56 Emilyn kirjoitti:Nyky-yhteiskunnassa monet täysin luonnolliset jutut on jostain syystä leimattu epänormaaleiksi. Imetykseenkin on tainnut iskeä se, kun naisten tissit mielletään enemmän miesten leikkikaluiksi niin sitten nähdään epänormaalina se, jos joku nainen/äiti käyttää niitä siihen mihin ne on tarkoitettukin. Aiemmin kukaan ei olisi ihmetellyt edes 3-vuotiaitten imettämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:57 Emilyn kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:54 Aapee kirjoitti:Entäs jos lapsi syö ihan "tavallista ruokaa", mutta äiti haluaa sen lisäksi antaa vielä tissiä? Itse en kyllä ymmärrä että miksi...?![]()
Oletteko tulleet miettineeksi, että jos äidinmaidon nauttiminen ei olisi normaalia niin eikö se lehmän maidon juominen vasta epänormaalia olekin..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:49 ddd kirjoitti:En mä nyt tiedä mikä on NORMAALIA mutta en ymmärrä tollasta että lapsi itse tulee kävellen kohti ja pyytää: annatko mulle tisua![]()
Eli 1v on raja mun ajatusmaailmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:48 smirgelaine kirjoitti:Mä olen nähnyt kun 2 vuotiasta on imetetty.