Onko normaalia imettää vielä 2-vuotiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuulin kerran kuinka eräs äiti kertoili, että hänen tyttö nukkuu todella levottomasti ja heräilee joka yö useita useita kertoja tissille ja tyttö oli jo 2,5 vee...mietin vain, että mahtaa siinä olla hammaslääkärillä töitä....

mun mieheni pikkuveljeä imetettiin reilu kaksivuotiaaksi saakka. Kun toinen äidin rinta tyhjeni, kaveri vaan totesi, että: "äiti, nyt toittati!" ja niin vaihettiin rintaa ja poika imi tyytyväisenä. Muut sisarukset häntä siitä kiusasivat, mutta niin vain poika imi. Lopetti tosin ennen kahta ja puolta ikävuotta.

Itse en siis ole imettänyt päivääkään. Mutta sen vaan halusin tämän ketjun luettuani sanoa että sanoilla normaali, yleinen ja luonnollinen on ihan eri merkitykset..

Itse sanoisin että se on luonnollista ja mahdollisesti myös normaalia muttei sivistysmaissa yleistä. :)

normaali = säännönmukainen, hyväksyttävä, "terve"; tavanomainen, vallitseva

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 00:36 Usnea kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 18:48 smirgelaine kirjoitti:
Mä olen nähnyt kun 2 vuotiasta on imetetty.

:laugh: Tää oli hyvä! Jos haluat nähdä toisenkin kerran niin tervetuloa meille katsomaan. :D

Samma här. Aikoinaan ajattelin, et jos tytöl maistuu imetän 1v asti, sit aattelin et siihen ku palaan töihin 1v 4kk, sit kahteen vuoteen, ja siitäkin taasen lipsuttu. Mitään outoa tai väärää en siinä ole milloinkaan ajatellut olevan, mutta ehkä itse olen vaikeaksi itselle ajatellut. Omat tarpeet vaan on näin äitiyden jälkeen jääneet toiselle sijalle. Nyt ajattelen ehkä kahta ja puolta, mutta saa nähdä....
Ennen eskaria pitää kuitenkin lopettaa. ;)

Yhteistyössä