Onko noloa jos mies on naista lyhyempi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitkä ja pätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä mies on 170 cm ja minä 172 cm. Ei haittaa yhtään eikä ole noloa näin pieni pituusero, mutta varmaan en voisi kylläkään kiinnostua miehestä joka olis jotain 10 cm lyhyempi.

Meillä on myös, että mies on lyhyempi. Itse olen sen 175cm ja mies on jotain sen 170cm. Alkuun veli minua lohdutteli, että yltääpä miekkonen juuri sopivaan paikkaan (tisseihin) ja että kuulemma se pituus on mennyt jonnekin muualle paikkaan, no näinhän se on. :D

Vaikka myönnän, nuorena olin sitä mieltä (varsinkin kun kiinnostuin tuosta miehestä) että en voisi ikinä seurustella hänen kanssaan kun on lyhyempi, mutta kuinkas kävikään. Naimisissa ollaan ja perheenlisäystä yritetään kovaa vauhtia, joten kyllä se luonne oli täysin oikea. Kemiat natsaa aivan täysin ja parempaa miestä en olisi voinutkaan löytää. :heart:

Ollaan miehen kanssa samanpituisia ja se vaivaa minua ajoittain tosi paljon. Monta vuotta meni etten halunnut pussailla, halailla tai muutenkaan seistä vierekkäin kun ärsytti se amatsoniolo. En ostele esim. korkokenkiä koska en halua olla yhtään pidempi. Minua ärsyttää itseä tosi paljon oma ajatusmaailma, varmaan juontaa ala-asteelta kun koulun diskossa ei kukaan hakenut tanssimaan kun olin luokan pisin :D

koska olen vain 161, minua lyhyempi mies olisi oikesti aikasta lyhyt ja se tuntuisi minusta kyllä vähän tyhmältä. en muutenkaan oikein pidä siitä että tuntisin itseni kauhean isoksi ja romuluiseksi. nykyinen mies on käytännössä pituiseni, pari senttiä pidempi vain, eikä se taas haittaa minua ollenkaan. :) miehen oma suhtautuminenkin asiaan vaikuttaa paljon, omaani ei lyhyytensä ollenkaan haittaa ja on muilta osin aika komistus.

Saattaisin kai mää jossakin tappokoroissa ollakin pidempi.

Ei mua haittaa vaikka mies olis lyhkäsempi.

[QUOTE="Maj";29734136]Adjektiivi vähän hassu.
Muistaako kukaan Arvo ja Lea Ylppöä? Että oliko noloa. Ei mielestäni.
Ei kai sitä ole kirkossa kuulutettu, että naisen on oltava pidempi.[/QUOTE]

Harvemmin on sellaista kuuluteltu missään.

Eikat se mitään noloa ois. Itse kuitenkin en välttämättä haluaisi olla itseäni kovin paljon pidemmän naisen kanssa.

Menishän siinä jo niskat kipeäksi kun pittäis katella ylöspäin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär;23555753:
Ollaan miehen kanssa samanpituisia ja se vaivaa minua ajoittain tosi paljon. Monta vuotta meni etten halunnut pussailla, halailla tai muutenkaan seistä vierekkäin kun ärsytti se amatsoniolo.

Näitä vastauksia taisi olla useampikin, että tulee amatsoniolo jos kävelee käsi kädessä jos mies on lyhyempi tai samanpituinen. Miten ihmeessä se toisen ihmisen koko omaan oloon vaikuttaa? kyllä minulla on ihan samankokoinen olo, oli vieressä sitten minua pienempi tai suurempi ihminen?

ja kyllä, olen miestäni pidempi ja skrodempikin nainen, ja kyllä kävellään käsikädessä ja pussaillaan. Eikä tunnu sen enempää amatsonilta kuin yleensäkkään.

No ei ole noloa, ellei se pituusero sitten ole aivan valtava. Ja silloinkaan rakkaus ei varmaan katso sitä, että näyttääkö pari nyt sopusuhtaiselta yhdessä vai ei. Minua lyhyempää miestä ei varmaan ole olemassa, mutta jos olisin pidempi, niin ei minua haittaisi mieheni lyhyys jos muuten olisin ihan hulluna häneen.

Täytyy kylä sen verran lisätä, että en minäkään kyllä korkarreita käytä, en vaikka olis miten pitkä mie,s kun tulee niin pitkä olo, vaikka en nyt mikään ihan älyttömän pitkä olekkaan, 172. Minulla taitaa kyllä olla huono ryhti tai sitten käytän jotenkin "lyhentäviä vaatteita" kun aina uudet tutut jossain vaiheessa yllättyy että "ootpas sä pitkä, en ole tajunnutkaan että olet noin pitkä". Tai sitten se, että olen sellainen "sopusuhtaisen naisellisen mallinen", eli en ole mitenkään hoikka ja hongankolistelijamainen, vaikka pitkä olenkin, vaan vain "isohko" joka tavalla.

Mjaa, toi on melko yleinen "naisten juttu". On jokseenkin yleistä, että naiset nonchaleeraa itteään pienemmät miehet.

Kait osa miehistäkin tykkää enempi mukiinmenevistä taskuraketeista.

Mut se nolous on aina omassa päässä. Ittehän siitä eniten kärsii jos heivaa muutoin hyvän kumppanin oman pinnallisuutensa vuoksi.

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace

Yhteistyössä