Onko noloa jos mies on naista lyhyempi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitkä ja pätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitkä ja pätkä

Vieras
Mitä olette mieltä asiasta!?
Aika paljon näkee nykyään pareja, missä mies lyhyempi. Itse en ole ollenkaan varma, pystyisinkö lyhyemmän miehen kanssa seurustelemaan.Eräs mies mikä mua kovasti yrittää lähestyä, on mua himpun verran lyhyempi...(5-6cm)ja aivan ihan muuten..Mut jotenkin on vaikea kuvitella että meistä paria tulisi.

Onko teillä kokemuksia aiheesta...Onko kukaan miestään pidempi?! Onko aiheen kanssa helppo olla "sinut"

Oon sentin-pari pidempi miestä. Ei haittaa, oikeastaan musta on tosi kiva, että ollaan näin samanpituisia. Samalla pussailukorkeudella :)

Tunnen myös yhden tosi kuuman miehen, joka on mua melkein puolta päätä lyhyempi. Jos en olisi yhdessä nykyisen mieheni kanssa, ei hänen lyhyytensä todellakaan estäisi mua yrittämästä tuttavuutta hänen kanssaan.

Riippuu tietenkin siitä miten paljon sitä pituuseroa on, mutta kyllä siinä jotenkin miesmäinen olo tulisi. Lukiossa ollessani eräs poika oli minua ehkä 10 cm lyhyempi ja joka kerta kun seisoi hänen lähellään, niin tunsi itsensä miehekkääksi ja amatsonimaiseksi.

Niin ja en ole ikinä ajatellut, että olisi noloa kulkea kaupungilla lyhyemmän miehen kanssa. Eikös tuo nyt ole aika teini-ikäistä hävetä tuollaista?

Se on musta noloa, jos liikkuu esim. huonokäytöksisen, öykkärimäisen, muita halveksuvasti kohtelevan, räkäkännisen, rumia huutelevan tai vaikka väkivaltaisen miehen kanssa. Mutta että itseä lyhyemmän? Mitä hävettävää siinä nyt on kuin enintään niillä, jotka sitä jotenkin kummeksuvasti katsovat.

Hankala kysymys. Itse olen kyllä lähtökohtaisesti sitä mieltä, että haluan itseäni pidemmän miehen. Toisaalta välillä sitä törmää niin kivaan lyhyempäänkin miehen, että on ollut pakko myöntää, että jos oikein täydellinen yksilö kohdalle sattuisi niin ei se lyhyys välttämättä este olisikaan. :)

Sitä paitsi olen itse sen verran pitkä naiseksi (176-senttinen), että aika moni mies on mua lyhyempi - jos ei muuten, niin ainakin silloin kun mulla on 8-senttiset korot jalassa. :p Toisaalta onhan ne Lenni-Kalle ja Mariakin näyttävä pari!

Mulla on aina korkokengät jalassa, joskus jopa 11 sentin korot. Olen helposti siis miestä pidempi jos mies ei ole kuin 5-10 senttiä mua pidempi (olen 170 cm pitkä) eli se ei siis ole ongelma, olen päässyt tuosta ajattelusta jo eroon.

Niin, lähinnä just ajattelin sitä halailua ja pusittelua..... Et tuntisinko siinä itseni noloksi, kun pitäisi hieman "alaviistoon" kallistella päätä ......

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkä ja pätkä;23554025:
Niin, lähinnä just ajattelin sitä halailua ja pusittelua..... Et tuntisinko siinä itseni noloksi, kun pitäisi hieman "alaviistoon" kallistella päätä ......

Ei joku 5-6cm paljoa tunnu pussailussa...

Mä en edes tarkalleen tiedä paljon tää mies on mua lyhyempi, en ole vielä kehdannut kysyä ;) Mut silmämääräisesti katsottuna veikkaisin et hää on n. 167cm...Ja itse olen siis 172.....

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkä ja pätkä;23554098:
noi ei toi 1-2cm oo paha... Mut esim. 5cm jo alkaa ehkä häiritsemään....

Tuo pituusero saattaa olla hieman isompikin, mutta itse olen tuon 1-2 cm arvioinut. Mies ei edes omaa pituuttaan tarkalleen tiedä. :D

noh jos on hirveesti pituuseroa niin päin että nainen pidempi (siis ainaki yli 10cm+) niin onhan se rehellisesti sanottuna vähän hassun näköistä. ja ite haluan että mies on ehdottomasti mua pidempi, tosin ite olen huikeat 160cm että ei oo vielä tullu mua lyhyempia ja muuten kiinnostavia miehiä vastaan.

Julkkispari

872518.jpg

ap tais kattoa dokumentin tom cruisesta.

Miksi sillä pituudella on mitään väliä, seurusteleehan miehetkin lyhyempien naisten kanssa. Pitäiskö pariskuntien siis olla tasan saman mittasia että oisit ap happy???

Yhteistyössä