Onko noissa kuravaatteissa eroja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nasu

Vieras
Niitä on niin monen hintaisia.. katselin eilen Tarjoustalossa, Pisara-merkkiset kurahousut maksoi noin 8 ? ja Aartolahti 19 ?. Onko niissä käytännössä väliä, onko kalliimmat vai halvemmat, vai vuotaako ne halvat heti? Mitkä olisi hyvä merkki?

mun mielestä Rukka-merkkiset oli paremmat kun nuo pisarat.
tai lapsi oli konttaus iässä ja opetteli kävelemään kun pisara-merkkiset oli käytössä ja olivat aika haperon tuntuset.eivät menneet rikki kuitenkaan..nyt on Rukka-merkkiset

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mun mielestä Rukka-merkkiset oli paremmat kun nuo pisarat.
tai lapsi oli konttaus iässä ja opetteli kävelemään kun pisara-merkkiset oli käytössä ja olivat aika haperon tuntuset.eivät menneet rikki kuitenkaan..nyt on Rukka-merkkiset

Se käsitys mullakin on että Rukka on laadukas.

Osa on semmosia muovisempia ja toiset enemmän "joustavia", kumimaisia joissa voi olla jotain tekstiilivuortakin tavallaan. Meillä on jesper&juniorilta ostettu housut + takki ja ne ainakin on kestäneet hyvin konttailunkin, semmoset aavistuksen joustavat. Ellokselta on toinen puku, jossa on fleecevuori, siinä on suorastaan kumimainen pinta ja nekin vaikuttaa kestäville, keväällä pidettiin ja menee vielä nyt syksyllä kylmemmillä keleillä.
Rukan vaatteet on mun mielestä ylihinnoteltuja siihen nähden, millasia nykyään muilla on tarjota....mutta siis eroja on, ja jos olisin ostamassa, ostasin semmosen mikä taipuu hyvin ja on vaikka pikkusen just "venyväkin", niin on päällä mukavampi, eikä ole tönkkö.

Rukkaa ja Pisaraa ollut kolmella lapsella käytössä ja Pisarassa ei oo ollu valittamista, päinvastoin, ihan loistavaa, ku saa toimivan kura-asun alle 20 eurolla!

Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:
Osa on semmosia muovisempia ja toiset enemmän "joustavia", kumimaisia joissa voi olla jotain tekstiilivuortakin tavallaan. Meillä on jesper&juniorilta ostettu housut + takki ja ne ainakin on kestäneet hyvin konttailunkin, semmoset aavistuksen joustavat. Ellokselta on toinen puku, jossa on fleecevuori, siinä on suorastaan kumimainen pinta ja nekin vaikuttaa kestäville, keväällä pidettiin ja menee vielä nyt syksyllä kylmemmillä keleillä.
Rukan vaatteet on mun mielestä ylihinnoteltuja siihen nähden, millasia nykyään muilla on tarjota....mutta siis eroja on, ja jos olisin ostamassa, ostasin semmosen mikä taipuu hyvin ja on vaikka pikkusen just "venyväkin", niin on päällä mukavampi, eikä ole tönkkö.

Kiitos vinkistä... taidankin käydä tuolla jesper&juniorilla itsekin ja ostaa sieltä kurikset. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vattihattu:
Rukkaa ja Pisaraa ollut kolmella lapsella käytössä ja Pisarassa ei oo ollu valittamista, päinvastoin, ihan loistavaa, ku saa toimivan kura-asun alle 20 eurolla!

Hyvä tietää tämäkin, voin ostaa ne kotiin vaikka varakuravaatteiksi. Päiväkotiin siis nyt katselen lähinnä.

Meillä on suvussa ollut Rukan kura-asuja ja samat puvut ovat olleet jo useammalla lapsella ja edelleen ehjiä ovat. Pisara-merkistä en ole kuullutkaan aiemmin, joten siitä ei ole kokemusta.

mulla on ollut käytösä sekä halpaa, että kallista kuravaatetta, aina on ehjinä pysyneet sen ajan mitä on åpäälle mahtuneet.. voihan olla, että meidän lapsilla, ei sitten se kulutus ole niin kovaa.

Yhteistyössä