R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:ainoat liuskatestit mihin ei tule ihmeviivoja, on just tuolta ostettuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Viime raskautumisen? Jos sulla on keskenmeno ollu niin hormonitaso voi pysyä ylhäällä vielä seuraavaan kiertoon.
Pahoittelut jos näin on käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Viime raskautumisen? Jos sulla on keskenmeno ollu niin hormonitaso voi pysyä ylhäällä vielä seuraavaan kiertoon.
Pahoittelut jos näin on käynyt.
Anteeksi väärin ilmaisin mut viime synnytyksen (1v). Mut ehkä mulla oli keskenmeno/kemiallinen viime kuussa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:ainoat liuskatestit mihin ei tule ihmeviivoja, on just tuolta ostettuja![]()
Ai ne one step? Mä oon niitäkin kokeillu ja oon muka niihinkin saanu jonkin tummentumanMä alan olla jo aika sekaisin. Isäinpvä tienoilla alko vuoto sitä ennen olin tehny 2 eri testillä "haamut"? ja sit negan... Ja nyt nää testit taas kenkkuilee. Mut nyt näissä ei näy ehkä väriä?
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:ainoat liuskatestit mihin ei tule ihmeviivoja, on just tuolta ostettuja![]()
Ai ne one step? Mä oon niitäkin kokeillu ja oon muka niihinkin saanu jonkin tummentumanMä alan olla jo aika sekaisin. Isäinpvä tienoilla alko vuoto sitä ennen olin tehny 2 eri testillä "haamut"? ja sit negan... Ja nyt nää testit taas kenkkuilee. Mut nyt näissä ei näy ehkä väriä?
Siis tumma kohtahan tulee KAIKKIIN liuskatesteihin ainakin liuskan kuivahtaessa, pääasia onkin jos hiukkasenkaan on punaista väriä, niin raskaushormonia on elimistössä, se pelkkä tumma kohta ei meinaa mitään. Mut just nuo OneStepit ei punerra yhtään jos ei hormonia ole, toisin kuin muut liuskat, jotka tahtoo punertaa aina testiajan umpeuduttua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut mites noissa puikoissa kun siin ruudussa näkyy selvä lovi siin lasissa. Siis just siinä kohti mihin viivan pitäisi tulla. Kuivana en muuta siinä nähnyt. Sit tehtyäni myös sinne lasin alle tyynyyn tuli jonkin sortin tummentuma/varjo? Kuuluu ilmeisesti asiaan? Sekavaa...