[QUOTE="mies1";29855340]Ei minulla ole listaa, sori
Ei ylipainoa, ei polkkatukasta lyhempiä hiuksia, ei liian vanhaa, eikä uskovaista tai feministiä sanan vähänkään vahvemmassa/fanaattisemmassa merkityksessä. Lisäksi ei 178+ cm pitkää.
Kyllä tuossa melkoisesti vielä jää ehdokkaita, mihinkään ton tarkempaan en usko. Noi kolme ulkonäkövaatimusta perustuvat aivan siihen, että kukaan lihava, lyhyttukkainen tai todella pitkä nainen ei _koskaan_ _missään_ ole saanut viisariani värähtämään. Vähän kuin jotkut eivät tykkää jostain ruuasta, hajusta tai maisemasta. Eli on yksi asia tietää karkeasti muutama juttu, mistä ei pidä, ja on aivan toinen asia olla miettinyt pilkulleen sen ihmisen sallitun olemuksen, toiminnan, aseman, jne. jne.[/QUOTE]
[QUOTE="mies1";29855340]Saunapuhtaan arvostamisen olen jo luullut jääneen taakse, mutta kyllä sitä ennen olikin enemmän Mulle se ei ole koskaan ollut kutsuvaa[/QUOTE]
[QUOTE="mies1";29855340]moni mies tykkää naisen pehmeydestä ja hienovaraisuudesta[/QUOTE]
[QUOTE="mies1";29855340]-- jos nainen ei saa kauneudenhoidosta kicksejä, se on kyllä miinusta ajattelussa varmaan monelle. Ja sitähän minä ihmettelenkin että kuinka niin terävästi viestivä nainen on pariutunut. Kuulostaa mulle väärällä tavalla työläältä naiselta hän.
Sitä paitsi, kyllä nuo yleisen tason kysymykset esim. kauneudesta silti pitäisi naisia kiinnostaa. Jos eivät, silloinhan esimerkiksi nainen voisi päästää itsensä rupsahtamaan kun oma mies jo on. [/QUOTE]
Ai ei ole listaa sinulla? Tuossa on vain osa jo tässä keskustelussa esiin tulleista vaatimuksistasi, kaikkia en viitsinyt käydä lainaamaan.
Millä lailla tulkintani siitä, että ihannenaisesi ulkonäkö noudattelee pitkälti nykymedian tarjoamaa kuvaa,on olkiukko? Sinun naismieltymyksistähän siinä nimenomaan oli kysymys, ja kyllä tuolla luettelolla nousee etsimättä mieleen kuvailemani naistyyppi.
Ja miten tämä taas liittyy aiheeseen, niin siten, että nuorilla naisilla on nykyään ihan hirveät ulkonäköpaineet (on tiukka muotti, johon pitäisi mahtua: ole hoikka, ole kuitenkin kurvikas, ole laitettu, kasvata pitkät hiukset), mikä varmasti vaikuttaa siihen seksuaalisuuteenkin.