Aika paha Rahaa mulla ei ole noin paljoa, mutta muuten voisi natsata.Sekä naiset että miehet on nykyään aivan helvetin pinnallisia. Mahdolliselle tulevalle partnerille ladataan jo etukäteen sellaiset reunaehdot ettei niitä täytä kovinkaan moni ihminen maailmassa. Esim yksi mun sinkkukaverini haluaa ehdotuomasti miehen ja perheen, mutta miehen täytyy olla vähintään 185cm pitkä, palomiehen tai poliisin kroppa, akateeminen (että pystyy keskustelemaan samalla tasolla tän tradenomin kanssa), sen verran hyvin pinkka kunnossa että voi ostaa kaverilleni sopivan ihanan asunnon ilman kovin isoja lainoja ja pystyy viemään kaveriani vkl-reissuille, kalliisiin ravintoloihin ja ostella lahjoja. Lisäksi tän miehen täytyy olla romanttinen ja viettää paljon aikaa naisensa kanssa mutta hänen täytyy olla hienolla tittelillä hyvinpalkatussa työssä.
Löytääkö joku muukin tuosta listasta epäkohtia ja ristiriitaisuuksia?
Onhan se monesti näinkin, mutta kyllä sillä kumppanin toiminnallakin nyt jotain merkitystä on. Mulla hiipuivat seksihalut kyllä aika pieniksi, kun mies pyrki elelemään perheessä neljäntenä lapsena vaatien palvelua ja passaamista kuin pahainen kakara, osallistumatta yhtään mihinkään arjen toimintaan. Miten tunnet halua ja himoa ihmiseen, joka käyttäytyy kuin yksi lapsistasi? Halut palasivat vasta, kun mies oppi käyttäytymään aikuisen miehen tavoin.Minä olen sitä mieltä, että jokaisen ihmisen tulee itse ottaa vastuu onnellisuudestaan, eikä vain odotella, että joku muu tekee sen. Pätee useimmiten myös seksiin.
TottaJos jonkun kanssa ei viihdy niin onko sillon vika siinä toisessa? Ei, vaan kemiat eivät loppujen lopuksi kohtaa. Jos ei halua omaa miestä ei tarkoita etteikö haluaisi seksi. Ihmiset tuppaavat pysymään suhteissä jotka eivät oikeasti toimi.
Riittääkö susta, että asiaa katsotaan biologian näkökulmasta? Argh, en kestä jos vastaat kyllä, silloin oloni tuntuu Don Quiotelta enemmän kuin koskaanMiehien pitäs aina olla kykeneväisiä seksiin ja naisten halujen pitäs olla korkeimmillaan sillon kun hedelmöittyminen on mahdollista, eli suunnilleen kierron alusta ovikseen asti.. Periaatteessa on epänormaalia jos nainen ei oviksenkaan kieppeillä halua seksiä ollenkaan.
Et liene mies. Minä en ikinä voisi teennäisesti missään tilanteessa miellyttää ketään naista. Teen kaiken aidosti ja omasta halusta, ja se joko riittää tai ei.Kun puhutaan naisten "haluttomuudesta" niin tuskin sitä on tutkittu sen verran tarkasti että onko haluttomuus täydellistä vai omaan kumppaniin kohdistuvaa. Veikkaan että suurimmassa osassa tapauksissä jälkimmäiseen. Mitä tästä voi siis päätellä. Oman kumppanin kanssa ei synkkaa syystä että...ja niin edespäin. Toisin sanoen ei ole mitään laajamittaista ongelmaa nimeltään "naisten haluttomuus" vaan haluttomuus juuri siinä nimenomaisessa parisuhteessa jossa sillä hetkellä ollaan. Silloin kannattaa kumppanin katsoa peiliin ja ottaa opikseen. Mikäli sikäli haluaa jotain muutosta. Mutta useinhan miehet ovat hyvin laiskoja edes ajattelemaan muutosta omassa käyttäytymisessään, tavoissaan, ajattelumaailmassaan koska se vaatisi vaivannäköä. Uskallan väittää että tässä suhteessakin naiset ovat aktiivisempia, nimittäin muutoksessa. Nainen haluaa yleensä miellyttää toista. Mutta jos hän kerta toisensa jälkeen kokee pettymyksen että se kumppani ei haluakaan miellyttää vaan pysyä kenties ärsyttävissä, jopa riitoja aiheuttavissa tavoissaan, niin lopputuloshan on päivänselvä. Ei kukaan jaksaa soutaa vastavirtaan jatkuvasti vaan väsähtää lopulta ja luovuttaa. Ja mikäli parisuhde jatkuu niin siinä nyt sitten yhdessä kaksi joista ei toista ainakaan ymmärrettävistä syistä haluta se toinen.
Oliko tarpeeksi vaikean selkeästi sanottu vai haetaanko rautalankaa avuksi?