[QUOTE="aloittaja";25342365]Ei naisten pitäisi olla venäläisiä.
Kirjoitin, että venäläiset naiset ymmärtävät laajemmin naiseutta vaikuttamalla naisellisilta ja sympaattisilta. En mitenkään ihannoi heitä vaan he ovat esimerkkejä toisenlaisesta naisen vapaudesta, joka ei ole välttämättä kielteistä naiselle itselleen, vaikka siinä kenties eri asiat kuin yhteiskunta-asema ovat tärkeitä. Tämä tuntuu näkyvän heidän pienemmässä jätkämäisyydessään. Näkemys, että tässä vapauskäsityksessä on jotain kielteistä, on oman kulttuurimme tuote, josta toivon ehkä laajempaa ja kansainvälisempää vapautumista.[/QUOTE]
Sä taidat olla mniitä jotka möllöttää kotona ja näkee kaupungilla kulkevia Venäläisiä naisia ainoastaan. Ootko oikeasti edes koskaan käynyt Venäjällä ja tutustunut kunnolla siihen yhteiskuntaan? Mitä enemmän noita sun kommentteja lukee niin sitä onnellisempi olen ettei kaikki miehet ole sellasia kun sä ja et oma mies ei ajattele noin seksistisesti kun sä. Sun teksteistä oikein paistaa se että et pidä tasa-arvosta, mutta et vaan itse tunnu tajuavan sitä.
Sä taidat olla mniitä jotka möllöttää kotona ja näkee kaupungilla kulkevia Venäläisiä naisia ainoastaan. Ootko oikeasti edes koskaan käynyt Venäjällä ja tutustunut kunnolla siihen yhteiskuntaan? Mitä enemmän noita sun kommentteja lukee niin sitä onnellisempi olen ettei kaikki miehet ole sellasia kun sä ja et oma mies ei ajattele noin seksistisesti kun sä. Sun teksteistä oikein paistaa se että et pidä tasa-arvosta, mutta et vaan itse tunnu tajuavan sitä.