onko nää ihan normaaleja tuntemuksia+ (raskaudesta)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensimmäinen vauva tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensimmäinen vauva tulossa

Vieras
oon nyt ehkä viikolla 7 ja tähän mennessä on ollu suht vähän mitään oireita,sillon tällön mahasta vähän nippassu mut tänään on ollu nippailuja enemmän,ei mitään sietämätöntä kipua eikä sellasta etteikö pystyis olemaan,aikalailla menkkakivun tapasia...normaalia? eikä satu koko aikaa ja nyt ku istahdi ni loppu nippailut....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Jep. Ovat normaaleja. :)

Kyl mullakin nipisteli ja jomotteli ja kouristeli ainakin johonkin viikolle 17, sen jälkeen ei oo kauheesti tuntunu mitään erikoista, tietty vauvan potkuja ja selkä on usein kipeänä...Itelläki se yllätti kun eka raskaus et mitä kaikkia tuntemuksia siellä mahassa on kun jotenki sit vaan kuvitellu et sitä mahaa vaan kannetaan mukana eikä siellä mitään kipuja tunnu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ressuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Jep. Ovat normaaleja. :)

Kyl mullakin nipisteli ja jomotteli ja kouristeli ainakin johonkin viikolle 17, sen jälkeen ei oo kauheesti tuntunu mitään erikoista, tietty vauvan potkuja ja selkä on usein kipeänä...Itelläki se yllätti kun eka raskaus et mitä kaikkia tuntemuksia siellä mahassa on kun jotenki sit vaan kuvitellu et sitä mahaa vaan kannetaan mukana eikä siellä mitään kipuja tunnu.

Huh hah hei, mulla tuntui läpi raskauden vaikka mitä... =)

Ei sillä, ettäkö tuolla ylpeilisin, mut niistä huolimatta tuo typy syntyi, jotta joo, suurin osa normaaleja, osa sit ei, mutta ei loppupelissä vaarallisia silti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ressuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Jep. Ovat normaaleja. :)

Kyl mullakin nipisteli ja jomotteli ja kouristeli ainakin johonkin viikolle 17, sen jälkeen ei oo kauheesti tuntunu mitään erikoista, tietty vauvan potkuja ja selkä on usein kipeänä...Itelläki se yllätti kun eka raskaus et mitä kaikkia tuntemuksia siellä mahassa on kun jotenki sit vaan kuvitellu et sitä mahaa vaan kannetaan mukana eikä siellä mitään kipuja tunnu.

no näinpä :D kaikki on niin uutta ja ihmeellistä
 

Yhteistyössä