Onko muuten normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Mulla tikattiin peukalo eilen, ja nyt peukalon pää on ihan tunnoton :/

Taitaa olla koko sormi vielä hiukan turvonnut vielä, mutta kuitenkin. Ei mitään tuntoaistia tuossa.

Ja saiskohan tän leikattua kokoneen pois, kun tuntuu että mä tökin tätä joka paikkaan , aina tiellä koko peukalo |O |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Deina:
On ihan normaalia, sieltä on ne pienet hermot menneet poikki. Saattaa mennä puolen vuottakin ennen kuin palautuu,jos kaikki edes palautuu. Varovaisuutta.

Ou jee. Sittenhän on oikein mukavaa mennä sairausloman jälkeen töihin, jos tuntoa ei ole ollenkaan :/

Kun ei töissä kykene niin tarkkaan kuitenkaan varomaan tuota sormea :|

Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:
On ihan normaalia, sieltä on ne pienet hermot menneet poikki. Saattaa mennä puolen vuottakin ennen kuin palautuu,jos kaikki edes palautuu. Varovaisuutta.

Ou jee. Sittenhän on oikein mukavaa mennä sairausloman jälkeen töihin, jos tuntoa ei ole ollenkaan :/

mutta eihän sitä tarvitse varoakaa, jos ei ole tuntoakaan :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja amazigh:
Alkuperäinen kirjoittaja Räjähtävä Ronttonen:

mutta eihän sitä tarvitse varoakaa, jos ei ole tuntoakaan :whistle: :D

:D :D Ei niin... Paitsi mun säkällä mä poltan ton sormeni huolella kuumien astioiden kanssa :ashamed:

Yhteistyössä