Onko muut valkaisseet hampaitaan noilla myytävillä jutuilla? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keltahammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minkä";27019489]Merkkinen tuote sulla? Minä olen kotona valkaissut ja vaaleat on tullut. Ostettu hammaslääkäriasemalta.[/QUOTE]

Minkä merkkistä tuotetta ostit?

Oho anteeksi unohdin tämän ketjun ja piti etsiä se käsiini uudestaan. Joo eli ostin hampaidenvalkaisu.org:ista TOTAALI -paketin. En tiedä onko sillä mitään muuta nimeä?? Siihen kuuluu siis kaksi valkaisugeeliruiskua, toinen on voimakkaampaa. Sitten siinä on valkaisukynä, jota en vielä ole testannut. Kahdet eri muotit, joista olen kokeillut vain toista tähän mennessä. Sitten kuuluu geeli, jonka on tarkoitus rauhoittaa ikeniä ja hampaita. Ja sitten on se valkaisuvalo mukana. Ajattelin ottaa kunnon paketin heti, koska halusin ehdottomasti sen valon mukaan.

Pitää kyllä myöntää että jo ekan käyttökerran jälkeen eli silloin kun tän ketjun aloitin, niin tulosta oli jo näkyvissä. Olen jo nelikymppinen, eli hampaat on kerenneet tummentua ajan myötä kahvista yms. Halusin itselleni vähän jotain piristystä, joten päätin että nyt valkaisen hampaita. En mä tarvitse mitään supervalkoisia, nehän näyttäis aika luonnottomiltakin tässä pärstässä. Mutta jos nyt edes valkoisemmiksi saisi.

Onkohan kellään ollut tuota samaa pakettia käytössä kuin mulla tai saman firman tuotteita?

Ainakin siellä sivuilla hehkutetaan näin:

"Totaali on kaikenkattava valkaisupaketti joka sisältää uusinta hampaidenvalkaisu teknologiaa mitä ei ole saatavissa mistään muualta. Sen kehittäminen on kestänyt kauemmin kuin minkään muun aikaisemman tuotteen. Totaali on maailman kehittynein ja laajin hampaidenvalkaisujärjestelmä. Totaali on hampaidenvalkaisutuotteiden Ferrari. Se tarjoaa parhaan, nopeimman ja valkoisimman lopputuloksen. Sinulle joka haluat vain parasta."

Onhan niitä muitakin valkaisuja, en sitten tiedä mikä on paras käyttömukavuudeltaan ja tulokseltaan.

Mä tilasin joskus isosmilen sivuilta crest white stripes -liuskoja ja tulos oli mun mielestä hyvä. Neljäntenä päivänä alkoi hampaita vihloa ihan älyttömästi mutta helpotti sit loppua kohden.

Noi crestin white stripesit on oikeasti ihan uskomattoman hyviä. Tuolta isosmilesta löytyy helposti, mutta itse olen viimeksi tilannut ebaystä jossa pikkusen edullisempaa.

Itse oon kokeillut vaan niitä miedoimpia (ja halvimpia), mutta käyttö oli miellyttävää, ei vihlonut, ja tulokset selkeät. Silleen luonnollisesti vaalensi, ei liian hollywood-hymyksi. Kollegan kanssa samaan aikaan testattiin tätä, ja muut kehuivat molempien tuloksia. :)

Ostin Tuurista ( :ashamed: ) R.O.C.S. -merkkisen valkaisusetin (valkaisukynä tummentumien poistoon, valkaiseva tahna, valkaisugeeli ja suojat), hinta jotain 17e.
Siitä setistä riitti sitä geelia juuri pariksi viikoksi, mikä oli tuon kuurin suositeltava minimipituus ja sen aikana kyllä hampaat vaaleni..harmi että sinne ostoshelvettiin on niin pitkä matka, olisin voinut jatkaa vielä pari viikkoa.

Itse tilasin ebaysta 2 viikon valkaisuliuskat hintaan 8e. Suomessa sama setti samalta merkiltä maksoi 50-60e. Hampaat valkeni ihan mukavasti, mutta aiheutti jonkun verran vihlomista. Hammaslääkäri sanoi, ettei se vihlominen ole vaaraksi ja paranee ajan myötä :)

Yhteistyössä