lasten tarvikeliike BABYTOWN, onko kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskallanko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskallanko

Vieras
Millaisia kokemuksia teillä on? Onko luotettavaa ja kannattaako tilata? Yhtiä rattaita oon kattellut: http://www.babytown.fi/products/535 ONKO NOISTA KOKEMUKSIA ? oisko hyvät..

Meillä yhdistelmät tilattu tuolta. Toimitus oli nopeaa, vaunut taisivat olla 4pv:n kuluttua matkahuollosta haettavissa. Kuukauden käytön jälkeen vaunut hajosivat, ja lähetettiin vaunut takaisin korjattaviksi. Siinä taisi mennä 3 viikkoa ja vaunut tulivat takasin korjattuina.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Meillä yhdistelmät tilattu tuolta. Toimitus oli nopeaa, vaunut taisivat olla 4pv:n kuluttua matkahuollosta haettavissa. Kuukauden käytön jälkeen vaunut hajosivat, ja lähetettiin vaunut takaisin korjattaviksi. Siinä taisi mennä 3 viikkoa ja vaunut tulivat takasin korjattuina.

Kiitos vastauksesta, eli siis uskaltaa tilata ? Noissa näyttäs olevan 12kk takuu voimassa. Ovatko vaunut hajonneet nyt kertaakaan kun ne on korjattu ?

Itse en ostaisi kyseisestä liikkeestä mitään. Ostimme taannoin yhdistelmät...kaikki oli jees ja okei ennen kuin ne hajosivat. Sitten ei mikään ottanut onnistuakseen. Takuu ei yhtäkkiä koskenutkaan sitä ja tätä ja tota osaa, vaan viat olivat aiheutuneet omasta käytöstä.

Myyjä vakuutteli ostopäätöstä tehdessämme laadukkuutta. PÖH laadukkuudesta ei ollut tietoakaan. Nyt 1,5 vuotta käytössä olleet vaunut ovat tosi surkeat...osia on mennyt poikki eivätkä ne toimi kunnolla, nitinää ja natinaa kuuluu joka puolelta.

Jos olisin tiennyt, olisin ostanut "kunnon" merkkivaunut!!

Asiakaspalvelu on myös tosi surkeaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pettynyt:
Itse en ostaisi kyseisestä liikkeestä mitään. Ostimme taannoin yhdistelmät...kaikki oli jees ja okei ennen kuin ne hajosivat. Sitten ei mikään ottanut onnistuakseen. Takuu ei yhtäkkiä koskenutkaan sitä ja tätä ja tota osaa, vaan viat olivat aiheutuneet omasta käytöstä.

Myyjä vakuutteli ostopäätöstä tehdessämme laadukkuutta. PÖH laadukkuudesta ei ollut tietoakaan. Nyt 1,5 vuotta käytössä olleet vaunut ovat tosi surkeat...osia on mennyt poikki eivätkä ne toimi kunnolla, nitinää ja natinaa kuuluu joka puolelta.

Jos olisin tiennyt, olisin ostanut "kunnon" merkkivaunut!!

Asiakaspalvelu on myös tosi surkeaa!!!

Tämä siis Turun liikkeessä

Itselläni rattaat rikki ja tarvii huoltoon laittaa.. Asiakaspalvelu surkeaa, myyjä tympeä ja hyvä että sähköpostiin/puhelimeen vastaavat.. ja minä en todellakaan ole mikään vaikea asiakas joten vika on jossain muualla..

Me hankimme Oran Taiga yhdistelmävaunut, Oran turvakaukalon ja muita tarvikkeita viime syksynä Turun Babytown:sta, myyjänä oli nuorimies, joka osasi työnsä: hän oli ystävällinen ja huomaavainen, esitteli eri vaihtoehtoja ja kuunteli toiveitamme.
Vaunut ja turvakaukalo ovat toimineet hyvin, joten huoltopuoleen en voi ottaa kantaa.
Nyt olisi tarkoitus lähteä samasta paikasta turvaistuinta katsomaan, koska ensimmäinen käyntikokemus oli meille positiivinen. Toivottavasti palvelu on nyt yhtä hyvää.

Varoitus tästä kyseisestä liikkeestä.Ostin heiltä yhdistelmävaunut ja tilauksen toimittivat vajaana.Nyt olen yrittänyt saada puuttuvia tuotteita heiltä monta kuukautta ,mutta toimitusta ei kuulu. He eivät vastaa puheluihin eikä viesteihin.Puhelut menevät suoraa
vastaajaan josta sanotaan " vastaaja täynnä". Olen niin raivoissani että siirrän asian kuluttajaasiamiehelle.

Yhteistyössä