Onko muut näin hassuja?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
Siis mä en uskalla mennä pilkkopimeällä ulos yksin! :ashamed: Varsinkaan näin syksyllä kun on ihan pimeää! Täällä kun ei ole katuvaloja eikä näy edes lähimmän naapurin valot. Talvella ehkä vähän paremmin uskaltaa kun lumi jotenkin valaisee mutta silti pelottaa! Oonks mie ainut hölömö..? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä pelkään pimeää ja myönnän sen auliisti. enkä uskalla kattoa Riivatut talot tai Piiri-ohjelmia mikä ihmetyttää mun miestä kovasti.

Miepä muistan joskus penskana kahtoneeni sen saksikäsi elokuvan YKSIN PIMEÄSSÄ ja pitkään piti katella sängyn alle ja ovien taakse nukkumaan mennessä ettei vaan oo se saksikäsi siellä

Mä pelkään pimeää ja ulos en mene, jos ei pakko ole. Ihan sama, olenko kotipuolessa, missä ikinä ole YHTÄÄN MITÄÄN tapahtunut (siis että minkä takia edes pitäisi pelätä), katuvalotkin siellä on tai olenko täällä kaupungissa, missä joka paikka on valaistuna. Hyi :/

Minä tykkään pimeästä ja kävelystä yksin. Saa olla omassa rauhassaan ja pimeys antaa suojaa muilta. Tosin mitä voi odottaa tälläiseltä korven kasvatilta joka on muuttanut kaupunkiin. Varsinkin maalla on kiva kävellä pelkässä kuun loisteessa. Täällä kaupungissa kun ei ole koskaan pimeää.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ja yksin kotona ollesssa kaikki verhot kiinni pimeällä.

Mulla on kans =) Ja varmistan varmaan viis kertaa, että ovet on lukittuina. Enkä kato mitään elokuvia/sarjoja, joissa on edes hippunen välivaltaa tai jotain pelottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Ja yksin kotona ollesssa kaikki verhot kiinni pimeällä.

Mulla on kans =) Ja varmistan varmaan viis kertaa, että ovet on lukittuina. Enkä kato mitään elokuvia/sarjoja, joissa on edes hippunen välivaltaa tai jotain pelottavaa.

en miekään kato mitään joka voi jäädä mieleen.

Yhteistyössä