Onko mun pakko päästää mies laivalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mies uhkaa että vieraisiin pitäisi mennä koska kotona ei saa tarpeeksi en luottaisi häneen edes kauppareissulla.

Ehdoton ei risteilylle mutta toki miehesi sitten tekee kuten lopulta haluaa. Luottamuspulahan teillä on miehesi törkeän huulenheiton lisäksi ongelmana.

Aikuinen mies joko osaa käyttäytyä tai sitten ei,ketään ei voi aina vahtia.Jotenkin naurettavaa että aikuisen miehen pitää saada lupa vaimoltaan lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mun mies on ollut kavereiden kanssa festareilla yms. Ja on kuulemma ollut aika ylpeä, kun on voinut kertoa, että "mun vaimopa melkein patisti mua lähtemään", kun toiset oli suurinpiirtein ruinanneet lupaa ja joutuvat antamaan täydellisen raportin päivien kulusta. Hänelle se on tosi tärkeää, että meillä luottamus pelaa puolin ja toisin. Ja on sen verran fiksu ihminen, ettei koskaan tekisi mitään, mikä tuon luottamuksen rikkoisi.

Mun mies on kertonut samaa.

Ja miehen ystävät sanoo että helevetti, olisi niin paljon mukavampi lähteä reissuun kun vaimo on iloisena toivottanut hyvää matkaa, ja mukavampi palata kotiin kun vastassa on hyväntuulinen vaimo - sen sijaan että naama norsunveellä oleva vaimo on rääkynyt lähtiessä että takas ei oo tulemista, ja mököttää viikon kotiinpaluun jälkeen...

Tuollainen naisimmeiselle olennainen "vika" on minussa,että toivotan hauskat illat/reissut,ostan tarvittaessa juomat mukaan (kun kaupassa käyn päivisin minä) ja toivotan tervetulleeksi takaisin kotiin.

Ootte te reiluja ja hyviä puolisoita kun noin teette!
Mutta ei sovi kaikille. Eikä silloin tarvitse pitää toisin käyttäytyviä jotenkin huonoina ja valittavina akkoina.

Ei teillä luottamus oikein pelaa. Kyllä mun mieheni saa mennä mihin vaan kunhan vaan ilmoittaa mulle etukäteen ja sama toimii toki myös toistepäin.

Olen myös sitä mieltä että aikuisten ihmisten parisuhteessa ei tarvitse kysellä lupia menemisiin kunhan ilmoittaa niistä suunnilleen hyvissä ajoin.Aikuista ei voi todellakaan vahtia kuin pikkulasta että mitä se tekee,eikä voi ketään pitää neljän seinän sisällä vankina ettei vaan pääsisi hairahtumaan.
Jos haluaa pettää niin sen voi tehdä vaikka juuri niissä saunailloissakin tai milloin vain mutta miksi tuhlata energiaansa edes miettimällä moista.
Pidät miestäsi nyt vähän hyvänä,ja sen voi tehdä ihan ilman yhdyntääkin jos sinua ei huvita mutta kunhan mies tuntisi jotenkin olevansa haluttu!

Ja jos tuo luottamuspula on teillä noin vahva niin miettikää miten sen voisi korjata koska mikä sellainen suhde on missä ei ole luottamusta..? jatkuvaa epäilyä joka lopulta tuhoaa suhteen.

toi on jo sairasta jos ei aikuista miestä ei " vaimo" laske risteilylle.. ite en ainakaan miehelleni rupeis sanomaan ettet mee ...no kukin tyylillään , sit ihmetellään ku ukko pettää kun akka pitää tossun alla ja komentelee ei jumankekka :(

No mulle riittäis eroon jo se, et pitäis epäillä miehen pettävän heti kun tilaisuus tulee. Tuskin mieskään tosta tilanteesta kauheasti nauttii. Ei ihmistä voi kahlita noin, eikä mun mielestä tuollaisessa suhteessa ole järkeä.

Sanoin miehelle ettei ole risteilylle menemistä. Vähän yritti änkyttää vastaan, mutta lopulta taipui tähän koska olemme tosiaan aikaa sitten tällaisesta käytännöstä sopineet.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
meillä on ollut "sopimus" ettei laivalle mennä poika- tai tyttöporukoissa. Eli yhdessä ollaan käyty koko perheellä. Nyt miehellä on työristeily (EI pakollinen ). Onko mun pakko "päästää" se sinne?
En tykkää ajatuksesta, sen verran villiä tuo meno laivoilla on. Viimeksi on asia oli ajankohtainen mies jopa puoli leikillään (vai tosissaan ) totesi, että siellä pääsee helpommin panemaan vieraitakin kun kotona ei saa tarpeeksi
:(

Eli on luottamus-asiakin. mutta silti, onko sinne pakko mennä?

En varmasti päästäis enkä itsekään tulmmoiselle lähtis

siskoni on töissä laivalla ja hän sanoi, että ei tiedä edes henkilökunnasta(miesvalta) kuin muutaman, joka ei ole pettänyt vaimoaan/tyttöystävään.. ja yöt ovat mitä ovat laivalla...
No kuitenkin alkuperäiseen, en päästäisi miestäni, tai ilmoittaisin kantani, jos menee niin on mennäkseen. Sen jälkeen ei olisi seksiä ja sukupuolitesteissä olisi hänen käytävä.

Onpa täällä tosiaan luottavaisa porukkaa miestensä suhteen..Miehetkö ovat aina niitä vietävissä olevia jotka lähtevät ensimmäisen mukaan joka tulee vähän nenän eteen pyllyä pyörittämään..

Yhteistyössä