H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Ja miehillä siinä on kyse kuitenkin siitä yhdestä asiasta: edestakaisesta liikkeestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mun mies on ollut kavereiden kanssa festareilla yms. Ja on kuulemma ollut aika ylpeä, kun on voinut kertoa, että "mun vaimopa melkein patisti mua lähtemään", kun toiset oli suurinpiirtein ruinanneet lupaa ja joutuvat antamaan täydellisen raportin päivien kulusta. Hänelle se on tosi tärkeää, että meillä luottamus pelaa puolin ja toisin. Ja on sen verran fiksu ihminen, ettei koskaan tekisi mitään, mikä tuon luottamuksen rikkoisi.
Mun mies on kertonut samaa.
Ja miehen ystävät sanoo että helevetti, olisi niin paljon mukavampi lähteä reissuun kun vaimo on iloisena toivottanut hyvää matkaa, ja mukavampi palata kotiin kun vastassa on hyväntuulinen vaimo - sen sijaan että naama norsunveellä oleva vaimo on rääkynyt lähtiessä että takas ei oo tulemista, ja mököttää viikon kotiinpaluun jälkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:meillä on ollut "sopimus" ettei laivalle mennä poika- tai tyttöporukoissa. Eli yhdessä ollaan käyty koko perheellä. Nyt miehellä on työristeily (EI pakollinen ). Onko mun pakko "päästää" se sinne?
En tykkää ajatuksesta, sen verran villiä tuo meno laivoilla on. Viimeksi on asia oli ajankohtainen mies jopa puoli leikillään (vai tosissaan ) totesi, että siellä pääsee helpommin panemaan vieraitakin kun kotona ei saa tarpeeksi
Eli on luottamus-asiakin. mutta silti, onko sinne pakko mennä?